    From: Nicek <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: uwazajcie na faktury z TPSA - pomieszali adresy
    Date: Sat, 04 Jan 2003 23:05:15 +0100

    i...@p...onet.pl wrote:

    > Z tego co zrozumiałem to wprowadzili nowe zasady.
    > Druga część numeru rachunku identyfikuje klienta przez co
    > mają automatyczną informację kto zapłacił (przypuszczam, że TP SA

    Zle zrozumiałeś.
    "Nowe zasady", czyli stały numer rachunku dla danego abonenta
    wprowadzili dawno temu (chyba ok. roku temu). Abonent więc ustawił sobie
    zdefiniowany przelew w banku na numer rachunku tepsy, który na niego
    przypadał. Obecnie wprowadzili jeszcze nowsze zasady - numer rachunku
    został zmieniony i nie wiadomo, czy tylko został zmieniony, czy będzie
    inny dla każdej faktury, jak to drzewiej bywało - nie raczyli przysłać
    żadnej informacji na ten temat i gdyby nie to, że przeczytałem wiadomość
    z ostrzeżeniem na grupie o telefonach, to nie pokapowałbym się, że
    nastąpiły jakiekolwiek zmiany i w dobrej wierze posłał jak zwykle na
    stary rachunek.