  • 1. Data: 2002-05-10 20:05:36
    Temat: update galerii
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    Zrobilem w koncu upadte galerii kart.
    Jesli ktos nadsylal cos ciekawego a tego na WWW nie wrzucilem to
    dajcie znac, moglem zapomniec.
    Jedna sprawa, zdecydowalem, ze umieszczac bede tylko karty platnicze
    oraz inne karty bankowe. Wiec np. karty klubowe, idetyfikacyjne itp
    niewydawane przez bank sie nie lapia. Ale karty kredytowe marketow
    tak.

    Czekam na propozycje co byscie zmienili lub dodali do serwisu.
    Szczegolnie w zakresie linkow trzeba by to dopracowac bo na razie jest
    prowizorka.
    Jak ktos ma albo moze zrobic jakas sympatyczn grafike/zdjecie na
    strone glowna to moze sie podzielic :-), facet tonacy w wyciagach mi
    sie znudzil

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 2. Data: 2002-05-10 22:15:03
    Temat: Re: update galerii
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > linkow trzeba by to dopracowac bo na razie jest prowizorka.
    > Jak ktos ma albo moze zrobic jakas sympatyczn grafike/zdjecie na strone

    z "Nadeslane przez Was" wyrzucil bym Maestro przedplacone skoro zamiesciles
    je na pierwszej stronie ;-)

    Moze pogrupowac je jakos wg bankow wydajacych...

    Ale i tak wciaz fajnie sie wraca do galerii i milo sie ja oglada nawet
    ktorys raz z rzedu ;-)

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-05-11 09:58:57
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    Uzytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisal w wiadomosci
    > Zrobilem w koncu upadte galerii kart.

    Fajna galeria -a z ocena BGZ Integrum - Maestro "Moja prywatna nagroda za
    najbrzydsza karte :-)" zgadzam sie calkowicie :))).
    Pozdrawiam Wall.

  • 4. Data: 2002-05-11 10:02:41
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wall" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Fajna galeria -a z ocena BGZ Integrum - Maestro "Moja prywatna nagroda za
    > najbrzydsza karte :-)" zgadzam sie calkowicie :))).

    jak dla mnie to koszmarkami sa nowe Maestro i VE z BZWBK

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2002-05-11 10:57:25
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    > Użytkownik "Wall" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > jak dla mnie to koszmarkami sa nowe Maestro i VE z BZWBK

    Zwlaszcza nowe Maestro... -z reszta Maestro w LG to taki sam koszmar :)
    Pozdrowienia Wall

  • 6. Data: 2002-05-11 11:02:03
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 11 May 2002 12:57:25 +0200, "Wall" <w...@i...pl> wrote:

    >Zwlaszcza nowe Maestro... -z reszta Maestro w LG to taki sam koszmar :)

    Mi jakos podobaja sie blekitne karty :-)
    Ale i tak Nordea zastapi pewne niedlugo LGkowe karty.

  • 7. Data: 2002-05-11 11:13:44
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Zwlaszcza nowe Maestro... -z reszta Maestro w LG to taki sam koszmar :)

    Maestro jeszcze ujdzie - no ale te kolork na VE to gorzej niz zle.
    Wczesniejsze karty z BZ byly jakies takie bardziej "powazne" a teraz ni pies
    ni wydra ;-)

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2002-05-11 11:13:52
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Mi jakos podobaja sie blekitne karty :-)
    > Ale i tak Nordea zastapi pewne niedlugo LGkowe karty.

    fakt - blekitne sa fajne z zalozenia - ale to z LG jest jakies takie
    bezplciowe.

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2002-05-11 11:22:16
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Maestro jeszcze ujdzie - no ale te kolork na VE to gorzej niz zle.
    > Wczesniejsze karty z BZ byly jakies takie bardziej "powazne" a teraz ni

    W sumie znam goscia, ktory projektowal nowa szate graficzna do kart VE BZ
    WBK i za cholere nie stwierdzilbym ze nie jest "powazny" :))).
    Na razicho.
    Wall

  • 10. Data: 2002-05-11 11:24:46
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > W sumie znam goscia, ktory projektowal nowa szate graficzna do kart VE BZ
    > WBK i za cholere nie stwierdzilbym ze nie jest "powazny" :))).

    w kazdym drzemia ukryte marzenia i fantazje ;-P

    > Na razicho.

    a milego dnia

    --
    JaKi