  • 21. Data: 2008-10-04 14:26:56
    Temat: Re: upadlosci polskich bankow - czy beda
    Od: "pitero" <p...@w...pl>

    > Ja raczej trzymalbym sie z daleka od banku, ktory obecnie daje kredyty na
    > 130% LTV, bo oznaczaloby to, ze ryzykiem w tym banku zajmuja sie
    > ignoranci.

    A jeszcze bardziej trzymalbym sie z dala od banku, w ktorym w ciagu
    kilkunastu dni zmienia sie ltv ze 130 na 80....

  • 22. Data: 2008-10-04 16:26:18
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "pitero" <p...@w...pl> wrote in message

    > A jeszcze bardziej trzymalbym sie z dala od banku, w ktorym w ciagu
    > kilkunastu dni zmienia sie ltv ze 130 na 80....

    A moglbys uzasadnic dlaczego? Myslisz, ze polityka kredytowa znienia sie
    stopniowo? I ze mozna ja zmieniac co tydzien? Szukaj innego banku, ktory da
    kredyt tylko przy czesciowym zabezpieczeniu. Dzisiejsze ltv 130% to pewnie
    ok 150% za rok.

    MK

  • 23. Data: 2008-10-05 19:50:24
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Radek Wroclawski napisał(a) w wiadomości: <48e6ce38$1@news.home.net.pl>...
    >d...@g...com pisze:
    >
    >Oprocz Unicredito (wlasciciel Pekao SA) w bankruta Lethman Brothers
    >inwestowal rowniez Commerzbank (Grupa BRE Banku - Multibank i mBank)...

    Zasłyszane dziś w radio: tylko 2 polskie banki (nie podali które - może
    właśnie te) mają "nieświeże" papiery z USA i stanowią max 1% ich
    portfela. Więc chyba spoko.
    Arek