  • Data: 2004-02-05 12:13:58
    Temat: Re: ukradziono bankomat
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "woy" <w...@g...CIACH.TO.rubikon.ORAZ.TO.pl> napisał w
    wiadomości news:bvt03i$bps$1@taurus.webcorp.pl...

    > Coś tu nie tak - _obsłudze_ _technicznej_ wydali bankomat z pieniędzmi?
    > Do wymiany na inny? a co z gotówką? Przecież w żadnym banku pieniądze
    > nie walają się ot, tak, luzem, tylko musiało odbyć się formalne
    > zasilenie bankomatu, równoznaczne z pobraniem pieniędzy przez kasjera do
    > kasy, co w każdym znanym mi banku jest operacją mocno sformalizowaną...
    > Coś mi sie tu w opisie zdarzenia nie zgadza.

    To byly radosne czasy tworzenia sieci mcbankow (Handlobank, Millennium, BŚ).
    Te filie nie maja czegos takiego jak procedury samodzielnego zasilania
    bankomatu. Teraz procedury sa bardziej skomplikowane (zdobyte
    doswiadczenie?), ale wtedy bankomat przyjezdzal "napakowany", obsluga nie
    miala do niego dostepu, poprostu ekipa technikow go stawiala i juz. Byla tez
    druga ekipa - konwoj pod ochrona - ktora taki bankomat zasilala co pewien
    czas. Wszystko bylo z zewnatrz, wiec kolejna ekipa technikow zabierajacych
    bankomat jakos nikogo nie zdziwila.

    BTW: Nawet dzisiaj tak naprawde podczas napadu na mcbank jedyne co sie
    oplaci to rozpruwac bankomat, bo nawet w kasie nie maja gotowki wartej
    zachodu :)

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia