    From: "Jacek" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: tzw 'promocje' w bph
    Date: 9 Mar 2005 17:06:16 +0100

    > PiotR napisał(a):
    >  > logika BPH w tym jest prosta: "jak najszybciej i jak najwiecej orżnąć
    >
    > I co w tym dziwnego ? Logika każdej firmy jest bardzo zbliżona.

    Niby zgadzam sie z Tobą, ale...
    Może ja jestem stary i naiwny. Nie chcę używać wielkich słów, ale jak dla mnie
    powinno istnieć coś takiego jak etyka biznesu. Obojętnie, czy to jest bank, czy
    sklep z ogórkami kiszonymi.
    Można dymać klienta na tysiąc różnych sposobów, pewnie można na tym nieźle
    zarobić i pewnie zdecydowana większość klientów nie jest nawet świadoma tego
    dymania, ale...no właśnie, to małe ALE.

    Nie powiem, że drobiazgowo, śledzę jednak niektóre poczynania BPH, chociażby z
    racji tego, że mam tam ROR, KK i co widzę?
    http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/depozyty
    Chodzi o sam dół "Intrata Plus" - 12%!!!
    Na www pół biedy - chcesz wiedzieć więcej to klikniesz (jak sie domyślisz, że to
    wałek) i widzisz, że 12% to g!@#$ prawda. Ale oddziały są obwieszone reklamami
    "Lokata 12%".
    Marketing? Pewnie tak. Biznes is biznes? Pewnie tak. Ale to małe ALE...

    Jacek
    NoLogo ;-)