    From: AP <c...@e...dyndns.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: transfery USA -> PL .... lepsze pomysly?
    Date: Sun, 06 Jul 2003 17:31:30 GMT

    In article <2...@n...onet.pl>,
    k...@p...onet.pl says...
    > OK - POPRAWIE CIE !!
    >
    > Konto CITIBANK USA i karta platnicza. Wyplacasz w bankomatach do 1000$ dziennie
    > i oplata za to wynosi 1$ i kurs jest lepszy niz w kantorach! Jak wyplacasz w
    > bankomatach Citi PL, to bezplatnie jest. Prowadzenie konta najtanszewo w CITI
    > USA to 3$ w tym 8 bezplatnych wyplat z bankomatow. Podglad w CitibankOnline +
    > karta platnicza.

    NO taaak....ale ciagle jest to wyplata karta debetowa. Nie podalem CITI
    USA bo w Teksasie tego banku jak na lekarstwo a czekanie na uznanie
    czeku wyslanego poczta troche trwa, dodatkowo konto czekowe w WF jest za
    darmo.

    Bardziej chodzilo mi znalezienie innego sposobu niz karta debetowa ale
    lepszego niz payU.pl czy SWIFT

    AP