  • 1. Data: 2004-11-16 14:07:37
    Temat: transfer transgraniczny
    Od: Jacek Maria Jackowski <j...@w...edu.pl>

    Chce coś kupic na ebayu i moge zrobić sprzedającemu przelew, włąsnie się
    dowiadywałem w PKO, ze od kwoty 170 euro pobiora ode mnie 20zł plus
    koszty banków trzecich i tu nie moge dojść ile to może wynosić -
    sprzedajacy w aukcji napisał NO ACEPTAMOS PAGO EN METÁLICO. Mediante
    transferencia bancaria o cheque (este último +2EUR por comisión bancaria)
    ale ja ni w ząb nie znam hiszpańskiego - czy to znaczy, że jego bank
    weźmie tylko 2 euro za ta operację, czy nie ? Na wszelki wypadek
    napisałem do niego zapytanie by mi podał jaki to bank - może PKO będzie
    w stanie powiedzieć ile ten bank trzeci weźmie za przelew.

    JMJ

  • 2. Data: 2004-11-16 14:21:06
    Temat: Re: transfer transgraniczny
    Od: Jarek Dukat <p...@x...xx>

    Jacek Maria Jackowski wrote:

> [...]
    > ale ja ni w ząb nie znam hiszpańskiego - czy to znaczy, że jego bank
    > weźmie tylko 2 euro za ta operację, czy nie ?

    http://ets.freetranslation.com/

    Your free translation:

    We do NOT ACCEPT CASH PAYMENT. By means of banking transfer or check
    (this last one + 2EUR by banking commission)

    Pozdr.
    JD

  • 3. Data: 2004-11-16 18:38:44
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <j...@w...edu.pl> napisal(a):
> [...]
    > dowiadywa?em w PKO, ze od kwoty 170 euro pobiora ode mnie 20z? plus
    > koszty banków trzecich i tu nie moge doj?? ile to mo?e wynosi? -
    > sprzedajacy w aukcji napisa? NO ACEPTAMOS PAGO EN METÁLICO. Mediante
    > transferencia bancaria o cheque (este último +2? por comisión bancaria)
    > ale ja ni w z?b nie znam hiszpa?skiego - czy to znaczy, ?e jego bank
    > we?mie tylko 2 euro za ta operacj?, czy nie ? Na wszelki wypadek
    > napisa?em do niego zapytanie by mi poda? jaki to bank - mo?e PKO b?dzie
    > w stanie powiedzie? ile ten bank trzeci we?mie za przelew.

    Nie będzie.

    Ja powiem tyle, że za przelew zagraniczny w Multibanku biorą ode mnie 10
    zł + prowizja (nie pamiętam ile, ale przy kwotach rzędu 1000 EUR nie
    przekraczam ustalonego minimum 20 zł) + ok. 90-150 zł kosztów banków
    zagranicznych, w zależności od tego, gdzie i przez ilu pośredników
    przelew sobie leci. Najlepiej, żeby docelowy bank był korespondentem
    Twojego banku, będzie najtaniej. Jeśli nie, to na ogół zgaduj-zgadula.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie