  • Data: 2005-04-06 06:32:24
    Temat: Re: transakcja za friko?
    Od: PshemeK <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Gralak napisał(a):

    > Nie napisałem nic o kradzieży. Napisałem "odzyskać" i że jest to
    > niestosowne. Jeśli bank uznałby reklamację i podarował ci kasę, to nie
    > byłaby to kradzież, choć kasa się nie należała.
    > A skoro nie chciałeś odzyskać, to czego dotyczyła reklamacja???
    >
    > G.

    No właśnie z tego całe zamieszanie wynikło, że nie napisałem dokładnie
    co z reklamacją. Przepraszam - kłótnia była niepotrzebna...

    Generalnie chodziło o to, że jak zakładałem konto, to mnie pytali, czy
    chcę mieć możliwość robienia debetów. Powiedziałem, że nie. I OK. Kiedy
    już wyciągnąłem kasę po opisanej na początku sytuacji i schowałem w
    domu przygotowany, że będę musiał oddać (żeby nie było wątpliwości :) ),
    chciałem sprawdzić, jak bank zareaguje. Równie dobrze mogłem się
    spodziewać wpływu w tej wysokości (to akurat była równa kwota).
    Spodziewałem się, że bank mnie powiadomi o konieczności zwrotu albo
    jakoś rozksięguje ten nieprawidłowy wpływ na konto. Po jakimś tygodniu
    poszedłem sobie do placówki (bo byłem lekko zaniepokojony brakiem
    informacji). Pani w okienku powiedziała, że mam spory debet. Poprosiłem
    o wyciąg, a tam ani śladu rzeczonej operacji. Zamiast tego dwie moje
    operacje : jedna wybrania gotówki - powodująca debet i druga zapłaty
    kartą - powiększająca ten debet.
    Moja reklamacja : gdzie się podziała ta operacja wpłaty, bo jakoś na
    wyciągu jej nie widzę?
    Odpisali mi, że nie było żadnej operacji, co wykazuje mój wyciąg. Oddali
    mi odsetki karne. Zadałem pytanie (już paszczowo w placówce) jak mogłem
    zrobić debet, skoro przy zakładaniu konta wykluczyli taką możliwość.
    Powiedzieli, że przyznali automatycznie po jakimś czasie (chyba pół roku).

    Koniec historii. Sprawa zamknięta.

    Pozdrawiam

    PshemeK