  • 1. Data: 2008-02-27 20:40:51
    Temat: toksycznosc pracy w banku
    Od: "kafelkarz" <k...@w...pl>

    dzis przypadkiem zajrzalem na http://forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=50865
    nawet nie wiedzialem ze praca w bankowosci moze byc tak toksyczna (wynika z
    postow).
    w zeszlym roku publikowano dane na temat toksycznych zawodow i praca w
    bankowosci byla na 2 miejscu - zaraz po pracy w discountach (tpu Biedronka).
    szkoda mi tych ludzi, ze pracuja w tak uragajacych warunkach. za taka
    odpowiedzialnosc powinni ich dobrze wynagradzac.
    bedac niedawno w szkocji mialem okazje porozmawiac z menadzerem jednego z
    bankow. opowiadal ze pracuje sie milo, bez nerwow i trud pracownika jest
    zawsze wynagradzany, a pensja pozwala na spokojne zycie.
    niestety na cos takiego u nas pewnie trzeba dobrej dekady, a moze jeszcze
    wiecej.
    w watku wyzej pisza tez sfrustrowani pracownicy PKO BP
    (http://forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=34837). oj szykuje sie goraca
    wiosna w bankowosci.
    z postow wynika, ze banki te opuszczaja najwartosciowsi pracownicy. az strch
    pomyslec, kto bedzie obslugiwal klientow tych bankow po ich odejsciu. co o
    tym sadzicie ?

  • 2. Data: 2008-02-27 20:53:09
    Temat: Re: toksycznosc pracy w banku
    Od: "Artur O." <a...@w...pl>

    Użytkownik "kafelkarz" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > z postow wynika, ze banki te opuszczaja najwartosciowsi pracownicy. az
    > strch pomyslec, kto bedzie obslugiwal klientow tych bankow po ich
    PKO BP bylo zawsze bankiem gdzie sie zaczyna, uczy i przechodzi do innego
    banku - za lepsze juz pieniadze.

  • 3. Data: 2008-02-28 06:08:07
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    kafelkarz pisze:
> [...]
    > pomyslec, kto bedzie obslugiwal klientow tych bankow po ich odejsciu. co o

    A ja slyszelm ze 4 duze banki komercyjne narzekaja na brak ludzi do
    pracy ? czemu tam nie pojda ? Albo narzekaja dla zasady choc im dobrze
    albo sa masochostami i lubia toksyczna prace. Ci dobrzy juz dawno tam
    nie pracuja jak u konkurencji maja lepsza place

  • 4. Data: 2008-02-28 06:08:40
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    Artur O. pisze:
    > Użytkownik "kafelkarz" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > PKO BP bylo zawsze bankiem gdzie sie zaczyna, uczy i przechodzi do innego
    > banku - za lepsze juz pieniadze.

    Chyba ze nauka idzie opornie :) to sie zostaje.

  • 5. Data: 2008-02-28 11:21:34
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 27 Feb 2008 21:40:51 +0100, kafelkarz napisał(a):

> [...]
    > zawsze wynagradzany, a pensja pozwala na spokojne zycie.
    > niestety na cos takiego u nas pewnie trzeba dobrej dekady, a moze jeszcze

    W Polsce od "menadzera" też usłyszysz to samo.
    Ciekawe, czy to samo powiedziałby ci szeregowy pracownik banku w Szkocji?

  • 6. Data: 2008-02-28 12:55:49
    Od: "Artur O." <a...@w...pl>

    > W Polsce od "menadzera" też usłyszysz to samo.
    > Ciekawe, czy to samo powiedziałby ci szeregowy pracownik banku w Szkocji?

    Sadzac po zrelaksowanej obsludze banku w Irlandii domniemywam ze tak ...

  • 7. Data: 2008-02-29 10:21:59
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    kafelkarz pisze:
    > z postow wynika, ze banki te opuszczaja najwartosciowsi pracownicy. az strch
    > pomyslec, kto bedzie obslugiwal klientow tych bankow po ich odejsciu. co o
    > tym sadzicie ?

    W wiekszosci bankow obsluga jest na tyle kiepska, ze chyba nie moze byc
    juz gorzej :)

    A kto bedzie obslugiwal ? Ja jestem za tym aby ogromna wiekszosc spraw
    zalatwiac online/telefonicznie/korespondencyjnie.

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2008-03-02 21:46:25
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    I wtedy bedzie tak superancko jak na telepieskiej 9393 ??
    ;-))
    JaC

    -----