  • 11. Data: 2003-02-07 23:43:10
    Temat: Re: szybko?ć Supermarketu
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 7 Feb 2003 10:10:55 +0100, "Robert" <s...@o...pl> wrote:

    >Co znaczy "byl" - to byl rejestr sprzed SFI czy juz z SFI?

    To byla druga transakcja nabycia na rejestr juz otwarty przez mBank
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 12. Data: 2003-02-08 06:12:36
    Od: Maciej <m...@N...poczta.fm>

    In article <1...@4...com>, Wojtek Frabinski wrote:

    > Szkoda ze nie ma funkcji nabycia z data przyszla.
    > Teraz wplacajac na fundusz recznie (przelewem) mozna puscic przelew
    > pierwsza sesja (bez wstawanbia skoro swit :)) a przez SFI sie nie da,
    > trzeba raniutko klikac zeby nie stracic dnia :/

    Zawsze mozesz to zrobic pozno w nocy - przed pojsciem spac i nie musisz
    wstawac specjalnei o 5:00 :))))

  • 13. Data: 2003-02-08 06:30:53
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:1og84vkfsi8ajld3hnchdujmsrn7aa6e6v@4ax.com, Wojtek Frabinski
    <w...@a...net.pl>:

    > Szkoda ze nie ma funkcji nabycia z data przyszla.

    Niedlugo ma byc podobno.

    > BTW, ciekawe jakby puscic normalna wplate bezposrednia przelewem
    > podajac nr rejestru z mBanku. Pewnie by zadzialalo.

    Zapewne, ale wczesniejsza data nabycia chyba by nie byla, jesli o to Ci
    chodzi.

    --
    Robert

  • 14. Data: 2003-02-08 08:51:35
    Od: "RS" <s...@p...onet.pl>

    > Byc moze tak :) Zadko dzwonie bo po co wydawac na miedzymiastowe.

    jestem tego samego zdania.
    dla mnie tak duży fundusz jakim jest skarbiec (aktywa) mógłby zafundować
    swoim uczestnikom 0-800 albo przynajmniej 0-801. Tutaj wychodzi na jaw co
    warszawka myśli o "plebsie" z jakieś Polski.

    a jak nie słyszałeś tego Pana co dziwnie akcentuje to uwierz - WARTO -
    ubawisz się bardzo

    ..:: RS ::..
    -------------------

  • 15. Data: 2003-02-08 08:55:16
    Od: "RS" <s...@p...onet.pl>

    > Zawsze mozesz to zrobic pozno w nocy - przed pojsciem spac i nie musisz
    > wstawac specjalnei o 5:00 :))))

    późno w nocy? czyli po ostatniej sesji w mBanku. Która to jest godzina?

    chyba byłoby jeszcze lepiej zrobić to po 0:00 - przechodzi moment doby -
    masz odsetki za dany dzień w mBanku - a następnego dnia nabywasz JU

    ..:: RS ::..
    -------------------

  • 16. Data: 2003-02-08 09:46:57
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 8 Feb 2003 06:12:36 +0000 (UTC), Maciej
    <m...@N...poczta.fm> wrote:

    >Zawsze mozesz to zrobic pozno w nocy - przed pojsciem spac i nie musisz
    >wstawac specjalnei o 5:00 :))))

    Tylko to dosc pozno bo tak na oko to dzien sie w mBanku zmienia
    dopiero kolo pierwszej. Mam racje ?

  • 17. Data: 2003-02-08 09:49:49
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 8 Feb 2003 07:30:53 +0100, "Robert" <s...@o...pl> wrote:

    >Niedlugo ma byc podobno.

    Mam nadzieje :).

    >Zapewne, ale wczesniejsza data nabycia chyba by nie byla, jesli o to Ci
    >chodzi.

    Chodzi mi o to, zeby nie tracic dnia na odsetkach - tego samego dnia
    srodki wychodza i tego samego dnia sa nabywane jednostki.
    Normalanie wplacajac na fundusz moge sobie spokojnie dzisiaj wpisac
    przelew z data przyszla na poniedzialek i juz o nic sie nie martwic -
    wyjdzie z samego rana.
    A jak zlece pozniej to srodki wyjda z mBanku w poniedzialek ale w
    funduszu beda zaksiegowane dopiero we wtorek.

  • 18. Data: 2003-02-08 10:33:01
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:ngk94vgssbne7vbn14rmcfdqo088fmv6t3@4ax.com, Wojtek Frabinski
    <w...@a...net.pl>:

> [...]
    > A jak zlece pozniej to srodki wyjda z mBanku w poniedzialek ale w
    > funduszu beda zaksiegowane dopiero we wtorek.

    No to watpie, czy nabycie przelewem z pominieciem SFI bedzie mialo date
    nabycia szybsza niz przez SFI. SFI chyba rezerwuje jakas "szybka sciezke"
    nabycia w sensie daty nabycia, bo jest ta ogolna zasada z 6 rano (byla
    podana na czacie o SFI), a przeciez rozne TFI maja rozne tradycyjne sciezki
    i terminy nabycia i chyba na ogol nie sa one 0-1 dni od *wyjscia* przelewu.
    Tak mi sie wydaje, ale moge sie mylic.

    --
    Robert

  • 19. Data: 2003-02-08 12:10:15
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 8 Feb 2003 11:33:01 +0100, "Robert" <s...@o...pl> wrote:

> [...]
    >i terminy nabycia i chyba na ogol nie sa one 0-1 dni od *wyjscia* przelewu.

    Wydaje mi sie jednak, ze zlecenie kolejnego nabycia (przy juz otwartym
    rejestrze) przez mBank to zwykly przelew specjanie sformatowany przez
    system.
    Wiec inna droga powinno dzialac tak samo. Natomist w znakomity sposob
    SFI automatyzuje proces otwierania rejestru i uwalnia od papierkow,
    ktorymi trzeba by sie zajmowac otwierajac rejestry w kazdym fundszu
    samodzielnie. No i oczywiscie daje wygady podglad na to wszystko.