  • 11. Data: 2005-04-23 15:42:38
    Temat: Re: strona transakcyjna-ktory bank ma najlepsza?
    Od: "taora" <t...@g...pl>

    Użytkownik "R.P." <t...@p...com> napisał w wiadomości
    news:45b3.00000100.426a5b04@newsgate.onet.pl...

    > A co do mBanku to zmienisz zdanie gdy lista odbiorców osiągnie 300kB i na
    ich
    > powolnym SSL każdego 10-tego miesiąca trafi cię cholera.

    odbiorcow, czyli zdefiniowane p/p? mi akurat nie grozi taka ilosc, bo tam
    mam tylko stale platnosci mieszkaniowe, kredyty, kk itp...

  • 12. Data: 2005-04-23 15:58:19
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Użytkownik podpisany jako *Peet* napisał:

    > - Drukowanie porwierdzeń operacji do pliku pdf,

    Jeśli w systemie transakcyjnym istnieje możliwość drukowania potwierdzeń
    to nie jest problemem zainstalowanie małego, darmowego programu, który
    wydrukuje owe potwierdzenie do .pdf - tu Inteligo nie jest znowu takie
    niesamowite ;-)

    > - Wyciągi na email - co chyba powinno być standardem w banku
    > internetowym a czego w mBanku nie uświadczysz.

    Wyciągi na email - faktycznie, przyjemna sprawa :-)

    Gree

  • 13. Data: 2005-04-23 16:46:38
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Gree napisał:

> [...]
    > to nie jest problemem zainstalowanie małego, darmowego programu, który
    > wydrukuje owe potwierdzenie do .pdf - tu Inteligo nie jest znowu takie

    Jasne, tylko po ch&^ instalowac maly darmowy program, skoro bank Ci to
    daje od reki do lapy i do tego ladnie sformatowane. Co wiecej mozesz
    tego PDFa wyslac prosto ze strony banku na dowolny e-mail, co sie moze
    przydac, gdy odbiorca bardziej ufa bankowi, niz Tobie. ;-)

    Bartol

  • 14. Data: 2005-04-23 17:04:55
    Od: t...@p...com

    > Co wiecej mozesz
    > tego PDFa wyslac prosto ze strony banku na dowolny e-mail, co sie moze
    > przydac, gdy odbiorca bardziej ufa bankowi, niz Tobie. ;-)

    ... albo na fax

  • 15. Data: 2005-04-23 17:10:02
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Użytkownik podpisany jako *Bartol Partol* napisał:

    > Jasne, tylko po ch&^ instalowac maly darmowy program, skoro bank Ci to
    > daje od reki do lapy

    jak bank nie da - to warto :-P (via mBank)

    > i do tego ladnie sformatowane.

    zarówno w Inteligo - jak i w przypadku tego programu to i tak nie masz
    wpływu na formatowanie - system wypluje stronę którą się drukuje do
    .pdf. Kwesita czy mBank czy Inteligo ma ładniej sformatowane gotowce to
    rzecz gustu... :-)

    > Co wiecej mozesz tego PDFa wyslac prosto ze strony banku na dowolny
    > e-mail, co sie moze przydac, gdy odbiorca bardziej ufa bankowi, niz
    > Tobie. ;-)

    To jest wielka zaleta :-)

    Ogólnie chodziło mi o to, że jak system transakcyjny nie udostępnia
    takiej możliwości to trzeba sobie jakoś radzić ;-)

    Gree

  • 16. Data: 2005-04-23 17:13:44
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 23 Apr 2005 17:58:19 +0200,
    osoba podpisana: Gree <g...@T...o2.pl>
    napisała:

> [...]
    > to nie jest problemem zainstalowanie małego, darmowego programu, który
    > wydrukuje owe potwierdzenie do .pdf - tu Inteligo nie jest znowu takie
    Nie do końca. Bo "oryginalny" pdf moze być np. podpisany. Poza tym, no
    właśnie. Trzeba zainstalować "mały darmowy program", a jeśli nie można
    to co ?

    KJ

    kondensator - kondensatorych - kondensatoremu
    (odmiana słowa "kondensator" według MS Word 6.0)

  • 17. Data: 2005-04-23 17:22:48
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Użytkownik podpisany jako *Kamil Jonca* napisał:

    >Nie do końca. Bo "oryginalny" pdf moze być np. podpisany. Poza tym, no
    >właśnie. Trzeba zainstalować "mały darmowy program", a jeśli nie można
    > to co ?

    Wtedy trza ufać na słowo ;-)

    Gree

  • 18. Data: 2005-04-23 17:48:29
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik t...@p...com napisał:

    > ... albo na fax

    O wlasnie, potrafi byc bardzo przydatne.

    Bartol

  • 19. Data: 2005-04-23 17:49:42
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    taora napisał(a):

    > tj. najbardziej intuicyjna i przyjazna? ja wyprobowalam tylko mbank i vw i
    > powiem, ze mbank to niebo, a vw to ziemia. ciekawe, czy sa lepsze strony niz
    > mbanku?

    Multibank. Zobacz sobie demo ich systemu

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 20. Data: 2005-04-23 17:52:30
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Gree wrote:

> [...]
    > to nie jest problemem zainstalowanie małego, darmowego programu, który
    > wydrukuje owe potwierdzenie do .pdf - tu Inteligo nie jest znowu takie

    zapomniałeś tylko, że pdf jest z podpisem Inteligo.