    From: tomek <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: śmierć kredytobiorcy
    Date: Fri, 18 May 2007 19:58:15 +0200

    Mario napisał(a):
    > Ojciec długo chorował nieuleczalnie, miał kartę NOMI galia i miał tam
    > jakis kredyt.Kredyt był nieubezpieczony gdyż ojciec chciał płacić
    > mniejsze raty, pozostała kwotra kredytu to ok 3 tyś. Za życia przepisał
    > wszystko siostrze tzn mieszkanie lokatorskie itd. Ojciec nie posiadał
    > nieruchomości ani majątku ruchomego w postaci samochdów itd. Żył
    > skromnie zajmował jeden pokój w mieszkaniu i był zameldowany u siostry.
    > Po śmierci nie wiemy co robić bo nie ma masy spadkowej, nie będzie
    > prowadzona sprawa spadkowa i co robić z tym nieszczęsnym kredytem. Czy
> [...]
    Nie jestem pewien (nie jestem prawnikiem, tylko czytałem ustawę), ale
    wydaje mi się że takie przepisywanie,darowanie majątku, można podciągnąć
    pod wymigiwanie się od zapłaty zobowiązań i ten co dał pożyczkę może
    próbować w sądzie dochodzić swoich roszczeń - a oni na pewno mają
    dobrych prawników
    Najlepiej iść do jakiegoś prawnika i dokładnie opisać sytuację,
    najgorsze to siedzieć i nic nie zrobić.