  • 1. Data: 2007-08-22 21:16:17
    Temat: sieć bankomatów eCard za darmo w mBanku
    Od: "magnat" <m...@p...onet.pl>

    KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
    Raport bieżący nr 56 / 2007
    Data sporządzenia: 2007-08-22
    Skrócona nazwa emitenta
    eCARD S.A.
    Temat
    Umowa typu network sharing z BRE Bank S.A.
    Podstawa prawna
    Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe

    Treść raportu:
    eCard S.A. oraz BRE Bank zawarły w dniu dzisiejszym umowę typu Network
    Sharing w zakresie udostępnienia Klientom mBanku i BRE Banku możliwości
    realizacji operacji wypłat gotówki w sieci bankomatów eCard. Klienci mBanku
    oraz BRE Banku zapłacą za wypłatę gotówki z bankomatów eCard S.A. taką
    prowizję, jak w innych sieciach bankomatów preferowanych przez BRE Bank.
    Porozumienie gwarantuje klientom mBanku preferencyjną stawkę wypłat z
    bankomatów eCard, z wyłączeniem kart kredytowych mBank i kart Visa Bussiness
    mBank. Umowa dotyczy również posiadaczy kart BRE Banku, z wyłączeniem kart
    wydanych klientom korporacyjnym Banku. Umowa pomiędzy firmami dotyczy całej
    sieci bankomatów eCard i automatycznie rozszerzana będzie na kolejne bankomaty
    eCard. Umowa podpisana została na czas nieokreślony. Wejdzie ona w życie 1
    września 2007 r.

    Umowa ta nie spełnia założeń definicji umowy znaczącej w rozumieniu
    rozporządzenia w sprawie informacji bieżących i okresowych, przekazywanych
    przez emitentów (Dz.U. z 2005 r. Nr 209, poz. 1744), stanowi jednak etap w
    realizacji celów określonych w prospektach emisyjnych z 2006 i 2007 r. i w
    ocenie Zarządu, informacja o jej
    zawarciu może mieć wpływ na cenę akcji i dlatego postanowił powiadomić o tym
    rynek.

  • 2. Data: 2007-08-23 00:15:56
    Temat: Re: sieć bankomatów eCard za darmo w mBanku
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > realizacji operacji wypłat gotówki w sieci bankomatów eCard...

    > Umowa podpisana została na czas nieokreślony. Wejdzie ona w życie 1

    Dokłaną lokalizację połowy bankomatów sieci eCard można obejrzeć tutaj:
    http://www.miplo.pl/index.php?s=&c=21#showmap
    a te, których tam jeszcze nie ma, możecie dopisać :)

  • 3. Data: 2007-08-23 04:21:58
    Od: "a" <r...@o...eu>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dokłaną lokalizację połowy bankomatów sieci eCard można obejrzeć tutaj:
    > http://www.miplo.pl/index.php?s=&c=21#showmap
    > a te, których tam jeszcze nie ma, możecie dopisać :)

    A to sie dopisuje ze takiego bankomatu na oczy jeszcze nie widzialem :(

  • 4. Data: 2007-08-23 08:26:46
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Porównaj z http://www.ecard.pl/lokalizacje-bankomatow.htm

  • 5. Data: 2007-08-23 09:03:57
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    A w jakim celu mam porównywać?
    Przecież napisałem że połowa ...

  • 6. Data: 2007-08-23 15:51:27
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@g...com>

    > eCard S.A. oraz BRE Bank zawarły w dniu dzisiejszym umowę typu Network
    > Sharing w zakresie udostępnienia Klientom mBanku i BRE Banku możliwości
    > realizacji operacji wypłat gotówki w sieci bankomatów eCard.

    Czy MultiBank też to obowiązuje?

  • 7. Data: 2007-08-23 20:08:52
    Od: "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl>

    "Marcin Kubiczek" news:fakafg$l12$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Czy MultiBank też to obowiązuje?

    Si Senior.

  • 8. Data: 2007-08-24 07:58:02
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 23 Aug 2007 22:08:52 +0200, Pszczelarz Bartek napisał(a):

    > Si Senior.

    A ściślej będzie obowiązywać od 01.09

  • 9. Data: 2007-09-06 12:07:00
    Od: m...@p...onet.pl

    > A ściślej będzie obowiązywać od 01.09

    no i niestety na razie nie obowiązuje

    wysłałem maila do nich to odpowiedzieli że na razie nic o tym nie wiedzą

    może jakiś pracownik Multi czytający to forum odpisze czy coś z tym robią
    czy może znowu będą za mBankiem pół roku :/