  • Data: 2003-12-30 21:47:03
    Temat: Re: selgros i macro-dlaczego tylko gotowka?
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    rena napisal/a:

    > zjawisko ulegloby zmniejszeniu:) jak stoje w kolejce do kasy w duzym
    > sklepie, to prawie nikt nie placi gotowka.

    ale jak jedzie do makro to płaci :))

    > hę?

    chciałem przez to powiedzieć, że pomysł z kartami jest dość stary, z tym, że
    opiera się nie na znajomości realiów tylko na chwilowej inspiracji. W takim
    biznesie nic nie dzieje się przypadkiem (pozwól, że przy okazji podrzucę im
    jeszcze jedno cenne odkrycie: "gdyby nie było kart wstępu do makro, to
    zwiększyła by się liczba klientów i obrót").
    Przykład podobnego twierdzenia: "gdyby operatorzy znacznie obniżyli ceny
    rozmów to zwiększyłaby się liczba wydzwanianych minut i zysk", "gdyby ekonto
    pro w lukas banku nie kosztowało 7 zł tylko 2 to mieliby więcej kont i
    większy zysk" itp. itd.

    A to wszystko jest o wiele bardziej skomplikowane

    Pozdrawiam,
    Zbiggy