eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankirezygnacja z kk, czemu zadaja zwrotu karty? › Re: rezygnacja z kk, czemu zadaja zwrotu karty?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "xviper" <v...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: rezygnacja z kk, czemu zadaja zwrotu karty?
    Date: Fri, 24 Feb 2006 08:53:29 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 14
    Message-ID: <dtme1q$ft6$1@inews.gazeta.pl>
    References: <43fdad68$0$1450$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Host: gprs1.plusgsm.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1140767613 16294 212.2.100.246 (24 Feb 2006 07:53:33 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Feb 2006 07:53:33 +0000 (UTC)
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-User: darekpw
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:378497
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:43fdad68$0$1450$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > przy rezygnacji z karty, banki zadaja ich zwrotu - przyjscia do oddzialu
    > czy wyslania poczta. gdy sie zadzwoni, ze zaginela - bezplatnie
    > zastrzegaja i juz nie ma klopotu z chodzeniem do banku. gdzie tu sens i
    > logika? czemu przy rezygnacji po prostu natychmiast nie zastrzegaja i nie
    > prosza klienta o zniszczenie karty?

    pewnie zastrzezenie nie wszedzie funkcjonuje i boja sie ze klient nie
    zniszczy karty. Calt czas mowa oczywiscie o rezygnacji z karty w okresie jej
    waznosci przed jego koncem. W przypadku rezygnacji ze wznowienia nie trzeba
    zwracac i niszczyc karty.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1