  • 1. Data: 2004-07-23 07:22:30
    Temat: raty AIG
    Od: "neon" <xtek[no-SpAm]@op.pl>

    Mam pytanie zwiazane z ratami w AIG, a konkretnie splata. Raty sa na moja
    mame, a ja chcialbym to zaplacic z mojego konta inteligo. Czy to jest cos
    takiego jak w erze, ze kazdy ma indywidualne konto ? Czy wystarczy ze wpisze
    dobry tytul i bedzie ok ? Wszystko to samo jest - nazwisko, adres, tylko
    imię inne. Czy ktos juz robil cos takiego ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-07-23 08:11:33
    Temat: Re: raty AIG
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    = = = (...ciach...) = = =
    > Pozdrawiam
    ===============
    Witaj :-)!
    Mozesz "spac spokojnie". Kazdy kredytobiorca ma w AIG'u INDYWIDUALNE konto,
    wiec NIE ma znaczenia, kto zleca platnosc [oczywiscie byleby byla dokonana
    na czas ;-)]. Moze to byc nawet Elvis Presley, ktorego dzis rano widzialem w
    supermarkecie ;-).

    RePozdrawiam!
    PL

  • 3. Data: 2004-07-23 08:21:43
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    Witaj neon,

    W Twoim liście datowanym 23 lipca 2004 (09:22:30) można przeczytać:

> [...]
    > dobry tytul i bedzie ok ? Wszystko to samo jest - nazwisko, adres, tylko
    > imię inne. Czy ktos juz robil cos takiego ?

    Wydaje mi się, że nie ma najmniejszego problemu. Ja spłacam kredycik
    za moją lodówkę, który brał mój ojciec (w GE Banku). W sierpniu mam
    ostatnią ratę i nikt się nie przyczepił, że płacę z inteligo o poza
    nazwiskiem pozostałe dane są różne niż na umowie.

    --
    Pozdrowienia,
    Human Being

  • 4. Data: 2004-07-23 08:53:49
    Od: "neon" <xtek[no-SpAm]@op.pl>

    Dzieki, rzeczywiscie teraz zauwazylem ze koncowka numeru konta to numer
    umowy kredytowej ;)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-07-23 12:29:06
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <cdqe8u$qd7$1@news.onet.pl>, xtek[no-SpAm]@op.pl says...
> [...]
    > dobry tytul i bedzie ok ? Wszystko to samo jest - nazwisko, adres, tylko
    > imię inne. Czy ktos juz robil cos takiego ?

    Wedlug mnie to nie ma znaczenia czy jest oddzielny numer czy nie.
    Wystarczy w opisie przelewu wprowadzic odpowiednie dane np. : "Splata
    kredytu z umowy nr .......". NIe ma obowiazaku wplacania z konkretnego
    (np. wlasnego rachunku)

    AP