  • 1. Data: 2012-04-06 21:40:11
    Temat: raiff - system bankowosci elektronicznej
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Witam,

    mam konto w raifaisenie, mam dostep do konta rbank.pl i mam pytanie do
    uzytkownikow:
    kilka razy zauważyłem że transakcje wskakują do historii transakcji z
    opóźnieniem, planowane na przyszłość przelewy czasami znikają dzień przed
    przelewem, czasami są widoczne dzień po przelewie - jest jakaś reguła na to?
    nie mogę tego ogarnąć a ludzie z banku też mam wrażenie nie ogarniają do
    końca.
    kiedyś wręcz miałem taką sytuację, że zrobiłem przelew wewnetrzny pomiedzy
    dwoma moimi rachunkami, przelało się, salda były ok, wypłaciłem kasę z
    bankomatu a po kilku dniach widzę naliczone odsetki debetowe. WTF pytam, to
    powiedzieli że przelew wewnętzrny był robiony w sobotę, więc faktyczna data
    księgowania w poniedziałek, a wypłacone wcześniej środki z bankomatu to
    zrobienie debetu przez mnie. tłumaczyli mi że tak naprawdę to saldo dostępn
    emialem od poniedziałku i oni tak mieli u siebie widoczne, to że ja
    widziałem w systemie co innego, to nie ich wina. dłuuuuuugo im tłumaczyłem
    że nie mają racji, w końcu uznali rację, ale teraz widzę że błędów w
    systemie jest więcej. zastanawiam się czy się bardzo nieprzyjemnie nie
    przejadę (przelew nie pójdzie, alebo pokaże złe saldo dostępne, pojadę na
    zakupy, a tam będzie zonk).
    W KK kilka razy miałem tak, że rano patrzyłem na dostępne saldo na KK było
    powiedzmy 1000, a około południa już było 800, bo dorzucli do blokad jakieś
    transakcje ktorych rano nie widziałem - transakcji było dużo, więc nie byłem
    w stanie kontrolować co mam ujęte w saldzie a co nie.
    Jakie są wasze doświadczenia z sys bankowosci elektronicznej RB? moje coraz
    słabsze z tendencją do zamykania konta...

    pozdrawiam,

  • 2. Data: 2012-04-10 22:25:41
    Temat: Re: raiff - system bankowosci elektronicznej
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-04-06 21:40, vvvvvv pisze:
> [...]
    > przed przelewem, czasami są widoczne dzień po przelewie - jest jakaś
    > reguła na to? nie mogę tego ogarnąć a ludzie z banku też mam wrażenie

    Ja dzisiaj dokonałem wypłaty z bankomatu i mam kwotę wypłaty w blokadach
    tak, że widzę co i gdzie wypłacałem. Dodatkowo całkowite saldo jest
    pomniejszone.

    Nie płaciłem jeszcze tą kartą ale niebawem i to przetestuje.

  • 3. Data: 2012-04-10 22:46:38
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "Pan Sowa" <p...@g...ru> napisał w wiadomości

> [...]
    > pomniejszone.
    >
    > Nie płaciłem jeszcze tą kartą ale niebawem i to przetestuje.

    przy wypłatach u mnie też ok, gorzej z przelewami.

  • 4. Data: 2012-04-10 22:54:55
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

> [...]
    > pomniejszone.
    >
    > Nie płaciłem jeszcze tą kartą ale niebawem i to przetestuje.

    Wlasnie zdefiniowalem 2 odbiorcow "zaufanych" potwierdzajac sms-ami
    ale wyglada na to ze Raifi smacznie spi ... i piernik wie kiedy sie obudzi
    :D
    - minelo juz sporo czasu a przelewow zdefiniowanych dalej brak :]
    No no... refleks szachisty ? A moze czynnik bialkowy musi interweniowac ?

  • 5. Data: 2012-04-10 23:01:16
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10.04.2012 22:54, Waldek pisze:
> [...]
    > - minelo juz sporo czasu a przelewow zdefiniowanych dalej brak :]
    > No no... refleks szachisty ? A moze czynnik bialkowy musi interweniowac ?

    To dziala tylko "w dzien". Prawdopodobnie 05:00-22:00.

  • 6. Data: 2012-04-10 23:17:21
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    > To dziala tylko "w dzien". Prawdopodobnie 05:00-22:00.

    Rewelacja ;P
    Moze Raifi dba o to, aby sie internauci wysypiali :D

  • 7. Data: 2012-04-10 23:49:19
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Waldek" <m...@n...dam> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    > Rewelacja ;P
    > Moze Raifi dba o to, aby sie internauci wysypiali :D

    A przy okazji - czy w apli mobilnej zdefiniowane przelewy
    trzeba jeszcze potwierdzac kodem ze zdrapki czy juz nie ?

  • 8. Data: 2012-04-11 02:55:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jm29sv$sv$...@n...news.atman.pl

    > A przy okazji - czy w apli mobilnej zdefiniowane przelewy
    > trzeba jeszcze potwierdzac kodem ze zdrapki czy juz nie ?

    Kupiłeś to biedronkowe coś?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2012-04-11 03:10:31
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    > Kupiłeś to biedronkowe coś?

    Nie odpowiada się pytaniem na pytanie ;)

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 10. Data: 2012-04-11 07:27:13
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał w wiadomości

    > Nie odpowiada się pytaniem na pytanie ;)

    @Krystek
    No... zazwyczaj ;)

    @Leszek
    Tego czegos nie kupilem [tablet Goclever za 369zl ],
    jednak zapytalem Biedro_kasjera czy byla choc 1szt i stwierdzil ze tak.

    Wiec potrzebna zdrapka czy nie ??
    Testuje konto mlodej bo do mnie jeszcze papiery fizycznie nie dotarly