  • Data: 2003-05-19 20:27:30
    Temat: Re: pytanie na śniadanie
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kasia wrote:
> [...]

    He he :)
    Napisałaś: "potrzebuje mieć marmurek w celu tylko i wyłącznie wypłaty
    kasy raz na jakiś czas w kwocie wyższej niż można to uczynić z karty z
    konta w e-banku" a Pekao to spełnia i w dodatku nie musisz zmieniać
    banku :) A za granicę lepiej weź Maestro z Citi.

    To niezupełnie tak jest ;)
    Widocznie grupa zgodziła się z moją opinią. Gdyby było inaczej, to ktoś
    by mnie poprawił.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl