  • 1. Data: 2002-05-11 11:36:25
    Temat: punkt dla MBanku
    Od: "stainboy" <s...@a...net>

    Jestem bardzo mile zaskoczony reakcja centrum monitoringu kart platniczych.
    Otoz
    kolo 12 testowalem pewien system platnosciami kart w internecie
    potrzebowalem numer karty ktory nie dostanie autoryzacji uzylem do tego
    mojego delfinka VE
    o 13.30 dostaje telefon z wyzej wymienionej instycuju z zapytaniem czy nie
    dzieje sie nic zlego z moja karta.

    Bardzo mile z ich strony ze kontrouja i tak szybko reaguja.
    --
    Michal Pilch mailto:s...@t...com.pl
    TRIGER - Systemy Komputerowe http://www.triger.com.pl

  • 2. Data: 2002-05-11 11:39:23
    Temat: Re: punkt dla MBanku
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > o 13.30 dostaje telefon z wyzej wymienionej instycuju z zapytaniem czy nie
    > dzieje sie nic zlego z moja karta.
    >
    > Bardzo mile z ich strony ze kontrouja i tak szybko reaguja.

    he he a co powiedziales?

  • 3. Data: 2002-05-11 13:07:03
    Od: "stainboy" <s...@a...net>

    > he he a co powiedziales?

    Prawde ze testowalem specjalnie i wiedzialem co robie.
    Byli troche zawiedzeni ;-)

  • 4. Data: 2002-05-11 13:43:10
    Od: "Jaco" <j...@a...net.pl>

    "stainboy" <s...@a...net> wrote in message
> [...]
    > mojego delfinka VE
    > o 13.30 dostaje telefon z wyzej wymienionej instycuju z zapytaniem czy nie

    No ja też miałem podobną sytuację. Wadliwie działający bankomat Euronetu
    (swoją drogą to coraz gorszą mam opinię o tej sieci) zablokował mi 1000 zł
    na koncie (tyle chciałem wypłacić) i tego dnia nie możliwe było juz wybranie
    żadnej kasy. Nie wiedząc o tym zacząłem próbować w innych bankomatach aż
    zadzwonił do mnie na kom. pan z tego centrum i powiedział że zaobserwowali
    wiele prób autoryzacji i czy przypadkiem nie ukradli mi karty. Powiedziałem
    o co chodzi i za jakiś czas miałem zdjętą blokadę ze środków na koncie o
    czym zadzwonili jeszcze raz i mnie poinformowali. Dodam jeszcze że to była
    niedziela wcześnie rano. Nawet nie próbuję sobie wyobrazić czegoś takiego np
    w Pekao :))

    Jaco

  • 5. Data: 2002-05-11 13:49:28
    Od: <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > niedziela wcześnie rano. Nawet nie próbuję sobie wyobrazić czegoś takiego np

    Tylko, czy tymi telefonami nie zakłócają trochę naszego spokoju ?
    Jak na razie może nam się to podobać takie zachowanie, ale kiedy będziemy mieli
    5 kart kredytowych, 4 electronki i rozdzwonią sie do nas telefony ??

    sebo

  • 6. Data: 2002-05-11 17:51:35
    Od: "Jaco" <j...@a...net.pl>

> [...]
    mieli
    > 5 kart kredytowych, 4 electronki i rozdzwonią sie do nas telefony ??

    Nie sądzisz że przedadzasz deko? Przecież nikt nie dzwoni tak żeby sobie
    pogadać ale gdy wynika to z uzasadnionej potrzeby. Z resztą 5 kart
    kredytowych nie planuję posiadać bo nie jestem karcianym fetyszystą :))

    Jaco

  • 7. Data: 2002-05-11 18:26:02
    Od: "Luzak" <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl>

> [...]
    mieli
    > 5 kart kredytowych, 4 electronki i rozdzwonią sie do nas telefony ??

    podoba mi się Twój sposób myślenia :-)

    co tam bezpieczeństwo moich pieniędzy, spokój przede wszystkim :-), a jak
    mnie naprawdę okradną to wtedy będę się martwił....

  • 8. Data: 2002-05-11 18:56:38
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > podoba mi się Twój sposób myślenia :-)
    >
    > co tam bezpieczeństwo moich pieniędzy, spokój przede wszystkim :-), a jak
    > mnie naprawdę okradną to wtedy będę się martwił....

    ROTFL :-))))

  • 9. Data: 2002-05-11 20:19:09
    Od: Shot <s...@h...pl>

    Witam.

    stainboy pisze:

    > Bardzo mile z ich strony ze kontrouja i tak szybko reaguja.

    Pamiętam, że gdy moja mama po raz pierwszy płaciła swoim delfinkiem (kilka
    miesięcy po założeniu konta) to okazało się, że karta nie była jeszcze
    aktywowana. Chwilę po próbie zadzwonił do niej ktoś z mLinii i wytłumaczył,
    czemu dostaje odmowy autoryzacji i jak powinna aktywować kartę.

    Cieszę się, że mBank dalej utrzymuje tak wysoki poziom obsługi swoich
    użytkowników, bo to właśnie tego typu sytuacje przywiązują do niego klientów
    (mnie przynajmniej).

    Pozdrav
    -- Shot
    --
    Real men use Telnet on port 80.
    ta i inne sygnaturki: http://shot.pl/

  • 10. Data: 2002-05-12 14:16:36
    Od: l/e/h <l...@...pl.invalid>

    "Jaco" <j...@a...net.pl> skribis:

> [...]
    >zadzwonił do mnie na kom. pan z tego centrum i powiedział że zaobserwowali

    Permanentna inwigilacja :))

    Pozdrawiam, Leh
    --
    Ciekawa strona: <http://blueheaven.prv.pl>
    Wszystkie twierdzenia sa w pewnym sensie prawdziwe, w pewnym sensie falszywe,