  • Data: 2013-04-09 00:10:34
    Temat: Re: przeniesienie kk
    Od: "pmlb" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przyłączam się do pytania...

    Nie zanm zadnej w Polsce. To byla tylko ooja odpowiedz i to szczera, ze ja
    bym sobie chyba nie poradzil z tymi wszystkimi kombinacjami. Ja mam karty
    ktore sa proste,bez oplat (poza odsetkami naturalnie po 56 dniach) bez jakis
    limitow, ze musze tyle a tyle wydac itp... Po prostu mam karte i jej uzywam
    kiedy potrzebuje to wszystko.
    Dlatego ciezko by mi bylo sie przestawic na takie dzialania i caly czas sie
    pilnowac, czy zrobilem obrot, czy bedzie procent itp. O to mi sie
    rozchodzilo.