  • 21. Data: 2010-01-14 22:21:57
    Temat: Re: Autodealing Aliora vs CZK (było Re: Czyżby nowy lider i killer Polbanku)
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 14 Jan 2010 21:03:51 +0100, Marcin Lubojański napisał(a):

    > Wiesz... Przy CZK nie stanowi to chyba żadnego problemu :D

    No raczej :)

    > Dzięki. Szkoda tylko że nie da sie konta walutowego w CZK otworzyć przez
    > neta a w tygodniu rzadko kiedy w Polsce jestem żeby o oddział zahaczyć.

    Autodealing też możesz tylko w oddziale otworzyć, także tak czy siak
    musisz się do niego pofatygować. Acha możesz sobie tam wsio włączyć, bo
    kosztuje to i tak 7pln/m-c i masz wtedy jeszcze jakieś lokaty negocjowane
    i coś tam jeszcze. Zresztą jak chcesz zobaczyć jak to działa, to włącz
    sobie demo www Aliora i w zakładce "Płatności" masz na końcu AD.

    --
    xbartx

  • 22. Data: 2010-01-14 22:24:47
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 14 Jan 2010 21:03:51 +0100, Marcin Lubojański napisał(a):

    > Czyli żeby zrekompensować koszty przelewu (jakieś 250PLN) trzeba obracać
    > między 5000 a 12000 PLN. Daje to jakieś pojęcie...

    Może napisz do Aliora, czy tam bezpośrednio do kogoś z oddziału jak masz
    namiar, aby podał Ci listę banków korespondentów dla nich. Być może
    znajdziesz jakiś kanał i zminimalizujesz koszty przelewu.

    --
    xbartx

  • 23. Data: 2010-01-15 03:48:34
    Temat: Re: [przeliczniki walut] Czyżby nowy lider i killer Polbanku
    Od: sorden <s...@u...pl>

    Krzysztof wrote:

    > 4 waluty w gotowce obsluguje na pewno jeszcze Alior i ma dostep do nich
    > przez siec, poza wymienionymi PKOBP, Pekao, BZWBK chyba juz ciezko bedzie
    > poszukac bank obslugujacy 4 waluty gotowkowo/internetowo.

    Mille. Mozliwe, ze DB rowniez.

    --
    in

  • 24. Data: 2010-01-15 09:05:49
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    xbartx wrote:

    > Może napisz do Aliora, czy tam bezpośrednio do kogoś z oddziału jak masz
    > namiar, aby podał Ci listę banków korespondentów dla nich. Być może
    > znajdziesz jakiś kanał i zminimalizujesz koszty przelewu.

    Chyba nie trzeba.

    "Szanowny Panie,
    Dziękuję za zainteresowanie ofertą Alior Bank S.A.
    W odpowiedzi na przesłaną korespondencję informuję, że usługa
    Autodealing jest możliwa w PLN/USD/EUR/GBP/CHF."

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 25. Data: 2010-01-15 09:09:02
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "sorden" <s...@u...pl> wrote in message news:hioolo$44v$1@news.mm.pl...

    > Mille. Mozliwe, ze DB rowniez.

    DB nie przyjmuje gotowkowo CHF i GBP, co do Multi to nie wiem, ale widac w
    tabeli, ze konta sa platne dla indywidualnych co dodatkowo zniecheca do
    zakladania rachunkow.

  • 26. Data: 2010-01-15 09:57:20
    Od: sorden <s...@u...pl>

    Krzysztof wrote:

> [...]
    > tabeli, ze konta sa platne dla indywidualnych co dodatkowo zniecheca do

    Nie Multi. Mille vide Millennium.

    Przypuszczalnie rozniez Nordea.

    --
    in

  • 27. Data: 2010-01-15 10:38:07
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 15 Jan 2010 10:05:49 +0100, Marcin Lubojański napisał(a):

> [...]
    > Dziękuję za zainteresowanie ofertą Alior Bank S.A. W odpowiedzi na
    > przesłaną korespondencję informuję, że usługa Autodealing jest możliwa w

    No to musisz coś innego wykombinować. Może zamiana CZK na jakąś z tych
    walut będzie jakimś rozsądnym rozwiązaniem?

    Xenocide

  • 28. Data: 2010-01-15 11:57:51
    Od: "Wielebny" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <k...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:hinj2n$fnq$1@news.onet.pl...

    > Tylko PLN, EUR, USD, CHF, GBP mają obsługę gotówkową w Aliorze.
    > Jak to wygląda z przelewami w CZK w Polsce?
    > Czy da się to połączyć w miarę bezpłatnie z jakimś kontem walutowym w
    > innym banku (gdzie wpłacę gotówkę CZK w okienku) i niedrogo przelać do
    > Aliora?
    > Mam do zamiany trochę CZK na PLN w tej chwili i widoki na stały dopływ CZK
    > w najbliższej przyszłości...

    Niestety najbardziej opłacalna jest wymiana przez kantory na granicy.

    Ze szczególnym podkreśleniem _na_granicy_ ponieważ kantory na granicy
    skupują walutę, która jest następnie dyrtybuowana w głąb kraju do sprzedaży.
    Swojego czasu sprawdzałem to dość dokładnie.

    Niestety ma to też swoje wady:

    (1) mała chłonność - jedna buda jest w stanie zwykle wciągnąć 20 - 30 kCZK
    (2) częste braki gotówki - 'no kupiłbym, ale nie mam za co';
    (3) lubią małe banknoty, 1000 to w zasadzie wartość graniczna, jeżeli chcesz
    mocno negocjować;
    (4) apartycja tudież sposób bycia pracowników/właścicieli;
    (5) pewne ryzyko

    W.

  • 29. Data: 2010-01-15 12:22:47
    Temat: Re: Czyżby nowy lider i killer Polbanku
    Od: ~|_ukasz <l...@a...pl>

    > no dobra, ale na czym Revelco sp. z o.o. zarabia?

    Opłaty mogą brać w przyszłości.
    Kasa leży na ICH koncie, chyba jakieś odsetki lecą wtedy?

    > Albo inaczej: tak im się chce za friko robić i odpowiedzialność na
    > siebie brać?

    Jaką odpowiedzialność??
    Zabawa odbywa się na ryzyko klienta. Najpierw wpłaca
    kasę na konto sp-ki z o.o. i całe ryzyko jego.
    Na grupie krytykowano firemki pośredniczące w płaceniu
    rachunków... to jest coś podobnego, tylko kwoty mogą być
    dużo większe.

    W FAQ mają parę słów na temat bezpieczeństwa, ale imho
    wyłącznie dla ściemy, że jest bezpiecznie.
    Nawet nie podali jaki mają kapitał (więc pewnie nie rzuca
    na kolana, nie chce mi się sprawdzać, ale podejrzewam 5kzł) :(.
    Ja nie znalazłem u nich ani słowa rzeczywiście o bezpieczeństwie.

  • 30. Data: 2010-01-15 13:49:40
    Od: sorden <s...@u...pl>

    ~|_ukasz wrote:

    > Opłaty mogą brać w przyszłości.
    > Kasa leży na ICH koncie, chyba jakieś odsetki lecą wtedy?

    Przy rosnacej plynnosci kasa oczekujaca na przewalutowanie bedzie lezec nie
    dluzej niz kilka sekund. chociaz z drugiej strony pewnie nie kazdy wyplaci
    od razu po zamianie waluty na swoj rachunek... ;]

    --
    in