  • 11. Data: 2014-12-16 23:28:25
    Temat: Re: przelewy bez kodów smsowych w mbanku?
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    news:54885e52$0$2658$65785112@news.neostrada.pl...

    > Patrze sobie na inteligo dla porownania ... gdzie sa odbiorcy zdefiniowani
    > ?
    > Szukam, szukam ... chyba nie ma, sa przelewy zdefiniowane.
    > I tylko gdzies pod pytajnikiem "zdefiniowane przelewu umozliwia uzywanie
    > bez kodu".
    >
    > A jakos inteligo nie sprawialo klopotow w obsludze :-)

    Inteligo też niestety zostało poturbowane unowocześnianiem interfejsu
    i na skutek tej operacji stracił on część sensu.

    Zdefiniowani odbiorcy wciąż istnieją, ale zostali sprytnie ukryci :) Za to
    jest nowa ciekawa funkcja, że klikając w różne linki, wyświetlamy
    sobie to samo.

    Ale spoko, idzie przyzwyczaić, do kamienia w bucie też... :)

  • 12. Data: 2014-12-17 10:07:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 10 grudnia 2014 15:35:02 UTC+1 użytkownik Mirek Ptak napisał:
    > Zaraz obok w postaci znaku zapytania.
    > Jestem po wrażeniem tego wyciskacza łez z kilku wątków o mBanku. Też
    > wolałem stary interfejs, ale nowy w niczym gorszy nie jest (po
    > wyłączeniu animacji ;) ).
    > Dramatyzujecie - w skrócie.
    Durnieje nam społeczeństwo ewidentnie- parę dni temu ktoś pisał że pół godziny
    kombinował jak przelew w mbanku zrobić a teraz kłopot z odbiorcami zdefiniowanymi.
    Ktoś kiedyś na sąsiedniej grupie pisał że czeka aż ktoś zada pytanie czy zużyty
    papier toaletowy można prac i używać ponownie. Jeszcze trochę i się doczekamy
    podobnych pytań.

  • 13. Data: 2014-12-17 12:30:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    napisał:
> [...]
    >odbiorcami zdefiniowanymi. Ktoś kiedyś na sąsiedniej grupie pisał że
    >używać ponownie. Jeszcze trochę i się doczekamy podobnych pytań.

    Na swiecie sie pytaja, czy papier (biurowy) mozna umyc i wydrukowac
    ponownie.
    Rzadko co prawda, ale pytaja.

    Co by nie mowic odbiorcy w mbanku sa troche skomplikowani.
    A nowy interfejs niezbyt intuicyjny, stad problemy.

    J.

  • 14. Data: 2014-12-17 14:31:11
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Jestem po wrażeniem tego wyciskacza łez z kilku wątków o mBanku. Też
    > wolałem stary interfejs, ale nowy w niczym gorszy nie jest (po wyłączeniu
    > animacji ;) ).

    Logowałem się do nowego zaledwie kilka razy.
    Na razie:
    1. Nie umiem ułożyć odbiorców według moich nazw.
    2. Nie umiem w historii zobaczyć kiedy wpadałem chwilowo w debet.
    3. Wiem, że się animacje jakoś gdzieś wyłącza (bo ktoś tu pisał) ale na
    razie nie szukałem gdzie.

    Dla mnie 1 i 2 jest gorsze niż było.
    P.G.

  • 15. Data: 2014-12-17 14:45:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Gałka" napisał w wiadomości
    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w
    wiadomości

    >Logowałem się do nowego zaledwie kilka razy.
    >Na razie:
    >1. Nie umiem ułożyć odbiorców według moich nazw.

    Chyba nie ma takiej funkcji, ale - kazdy odbiorca moze miec wiele
    kont, a kazde konto ma krotka nazwe.

    >2. Nie umiem w historii zobaczyć kiedy wpadałem chwilowo w debet.

    No jakze to - po kliknieciu w konto masz piekny wykres.

    No i mala tajemnica mbanku - w historii masz przycisk "zmien widok", a
    w drugim widoku saldo po kazdej operacji.

    Dalej to nie wiem jak mbank liczy - bylo wiele operacji w ciagu dnia,
    i na chwile wystapil debet, to sie to liczy, czy dopiero stan na
    koniec dnia ?

    Szczegolnie jak operacje sa ksiegowane wtedy jak sie bankowi chce,
    czesto dwa dni pozniej ...

    >3. Wiem, że się animacje jakoś gdzieś wyłącza (bo ktoś tu pisał) ale
    >na razie nie szukałem gdzie.

    No jak to gdzie - w intuicyjnym miejscu, w ustawieniach, w zdjeciu
    profilowym :-)

    J.

  • 16. Data: 2014-12-17 15:46:31
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > No jakze to - po kliknieciu w konto masz piekny wykres.

    Dzięki.
    Jakby przy najeżdżaniu kursorem na konto nie pojawiał się klawisz Historia
    to może bym kliknął w konto samo w sobie, a tak to po co skoro szukam
    przecież historii.
    Musi moja intuicja szwankuje na całej linii.

    Ten wykres pokazuje też przyszłość. Akurat na jutro zrobiłem taki transfer o
    którym piszę poniżej i na wykresie jest tąpnięcie pod kreskę na jutro.

    > No i mala tajemnica mbanku - w historii masz przycisk "zmien widok", a w
    > drugim widoku saldo po kazdej operacji.

    Przypominam sobie teraz, że już ktoś coś tu kiedyś o widoku pisał
    Właśnie przećwiczyłem, ale po wylogowaniu mi się to resetuje. Da się jakoś
    to na stałe?
    Nie mów, że pod zdjęciem profilowym :).

    > Dalej to nie wiem jak mbank liczy - bylo wiele operacji w ciagu dnia, i na
    > chwile wystapil debet, to sie to liczy, czy dopiero stan na koniec dnia ?

    Jak już mam ten debet, za który płacę to go czasem wykorzystuję robiąc
    transfer z Optimy via mBank tego samego dnia bez czekania aż pierwszy
    dojdzie tylko zlecając oba od razu. Na 99,9% jak w jakimś miesiącu pojawiały
    się tylko takie pół dniowe debety to żadnych odsetek na koniec miesiąca nie
    liczyli.

    > Szczegolnie jak operacje sa ksiegowane wtedy jak sie bankowi chce, czesto
    > dwa dni pozniej ...

    W takiej sytuacji to nie wiem. Sądzę, że według księgowania.
    P.G.

  • 17. Data: 2014-12-17 15:51:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Przypominam sobie teraz, że już ktoś coś tu kiedyś o widoku pisał
    >Właśnie przećwiczyłem, ale po wylogowaniu mi się to resetuje. Da się
    >jakoś to na stałe?
    >Nie mów, że pod zdjęciem profilowym :).

    Na moj gust sie nie da na stale.
    Nie po to bank wprowadza nowa, piekna historie, zeby ludzie uzywali
    starej :-)

    Ale .. zadzwon na infolinie lub polacz sie z sekspertem, moze sie da
    :-)

    J.

  • 18. Data: 2014-12-17 23:10:15
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-12-17 14:31, Piotr Gałka pisze:

> [...]
    >
    > Logowałem się do nowego zaledwie kilka razy.
    > Na razie:
    > 1. Nie umiem ułożyć odbiorców według moich nazw.

    A propos dodawania własnych nazw dla odbiorców w nowym interfejsie
    webowym mBanku: w poprzednim wątku była porada, jak dodać tę nazwę.
    Gdybym nie miał w starym interfejsie ustawionych paru odbiorców z
    wybraną przeze mnie nazwą i nie wyedytował sobie pól odbiorcy w nowym
    interfejsie to bym pewnie nie doszedł dlaczego jest tak, jak jest:
    <http://i60.tinypic.com/mcqjd4.jpg>

    Skoro mam obok pola do wprowadzenia własnej nazwy odbiorcy pole wyboru,
    czy jest to rachunek krajowy, czy zagraniczny, a dodatkowo w to pole
    domyślnie kopiowany jest numer rachunku z pola niżej to chyba coś jest
    nie tak.

    Pole wyboru rodzaju rachunku powinno być obok prawowitego numeru
    rachunki, a w miejscu tegoż pola powinno znaleźć się: "Opis/Nazwa".

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 19. Data: 2014-12-18 03:08:26
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Krystek <s...@k...art.pl> writes:

    [...]

> [...]
    > z wybraną przeze mnie nazwą i nie wyedytował sobie pól odbiorcy w
    > nowym interfejsie to bym pewnie nie doszedł dlaczego jest tak, jak

    Ale u mnie w to pole kopiował się opis odbiorcy a nie nr konta. Czyżby
    znow zrobili błąd?
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 20. Data: 2014-12-18 05:15:30
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-12-18 03:08, Kamil Jońca pisze:
    > Krystek writes:
    >
    > [...]
    >
    > Ale u mnie w to pole kopiował się opis odbiorcy a nie nr konta. Czyżby
    > znow zrobili błąd?

    Też mam skopiowany opis, ale to dla kontaktów utworzonych ze starego
    interfejsu. A jak tworzysz nowy wpis nowego odbiorcy pod nowym
    interfejsem i widzisz obok tego pola rodzaj rachunku i nigdzie napisu
    "nazwa/opis" to co wklejasz? Jest to gdzieś opisane? Jakaś instrukcja może?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/