  • 1. Data: 2009-01-16 22:31:52
    Temat: przelewy ING już chodzą w operze
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    najnowsza opera już pozwala obić przelewy w ING
    http://snapshot.opera.com/windows/o100s_1229m.exe

    zatem już chyba wszystkie banki chodzą w operze, łącznie z Polbankiem

  • 2. Data: 2009-01-17 15:45:36
    Temat: Re: przelewy ING już chodzą w operze
    Od: "Le5zek" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > najnowsza opera już pozwala obić przelewy w ING
    > http://snapshot.opera.com/windows/o100s_1229m.exe
    >
    > zatem już chyba wszystkie banki chodzą w operze,

    Opera od dawna umozliwia robienie przelewów w ING, wiec żadna to nowina.

    --
    Le5zek Grelak
    'I thought I was someone else, someone good.'

  • 3. Data: 2009-01-17 17:47:02
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Le5zek" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Opera od dawna umozliwia robienie przelewów w ING, wiec żadna to nowina.

    ludzka rzecz się mylić
    najnowsza opera 10.0 nie umożliwiała tego

  • 4. Data: 2009-01-18 01:58:18
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    zlotowinfo napisał/a:
    > najnowsza opera już pozwala obić przelewy w ING
    > http://snapshot.opera.com/windows/o100s_1229m.exe

    Ta opera ma wiele błęów chyba, zamykają mi się strony itd.
    Powróciłam do trochę starszej, oficjalnej.

    W Ing to ja od zawsze robię przelewy z pomocą Opery.

    > zatem już chyba wszystkie banki chodzą w operze, łącznie z Polbankiem

    Do Polbanku zaglądam Operą, ale przelewów jeszcze nie robiłam.
    W Polbanku wyskakuje nadal okienko, że tylko IE jest tolerowany.

    --
    animka

  • 5. Data: 2009-01-18 02:01:09
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    zlotowinfo napisał/a:
    > Użytkownik "Le5zek" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ludzka rzecz się mylić
    > najnowsza opera 10.0 nie umożliwiała tego

    To którą Operę miałeś na myśli podając linka?

    --
    animka

  • 6. Data: 2009-01-18 09:29:07
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Do Polbanku zaglądam Operą, ale przelewów jeszcze nie robiłam.
    > W Polbanku wyskakuje nadal okienko, że tylko IE jest tolerowany.

    po wejściu na stronę: edit site preferences, network, identify as Internet
    Explorer, nie bardzo rozumiem te drugie pytanie, ale auktualna wersja
    umożliwia już przlewy ING oraz nadal Polbankowe:
    http://snapshot.opera.com/windows/o100s_1229m.exe

  • 7. Data: 2009-01-18 10:03:05
    Od: "Le5zek" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > Explorer, nie bardzo rozumiem te drugie pytanie, ale auktualna wersja
    > umożliwia już przlewy ING oraz nadal Polbankowe:

    Nikt mi nie placi za testowanie serii beta przegladarek. Nie lepiej
    poczekac, az 10ka pojawi sie oficjalnie?

  • 8. Data: 2009-01-18 14:32:48
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    zlotowinfo napisał/a:

> [...]
    > Explorer, nie bardzo rozumiem te drugie pytanie, ale auktualna wersja
    > umożliwia już przlewy ING oraz nadal Polbankowe:

    Niestety, ta Opera Alpha10 źle mi się sprawuje na dysku, więc jakiś czas
    temu musiałam znowu zainstalować 9.63.10476. Przelewów w Polbanku nie
    robię to tak bardzo nie mam czego żałować.

    --
    animka

  • 9. Data: 2009-01-18 22:39:14
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nikt mi nie placi za testowanie serii beta przegladarek. Nie lepiej
    > poczekac, az 10ka pojawi sie oficjalnie?

    1. nie narzekam
    2. robię wszystko w jednej przeglądarce

  • 10. Data: 2009-01-19 18:51:38
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Niestety, ta Opera Alpha10 źle mi się sprawuje na dysku, więc jakiś czas
    > temu musiałam znowu zainstalować 9.63.10476. Przelewów w Polbanku nie
    > robię to tak bardzo nie mam czego żałować.

    nie mam z nią problemów, nie widziałem oznak niestabilności ani błędów wtedy
    kiedy tobie sprawiała problem, a teraz wszystko śmiga co potrzebuję, może
    pozostały ci jakieś zaszłości w profilu opery, odinstaluj starą wersję,
    poszukaj folderu opera w document & settings i pousuwaj, zainstaluj nową