  • 11. Data: 2002-05-21 14:42:01
    Temat: Re: przelew multibank -> mbank
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > zrobilem przelew z multibanku na mBank
    > minela godzina i kasy nie widac

    > ile bede czekal ? ? ?

    Jesli poszlo I sesja Elixiru, to w mB powinny byc ok. 13.00
    W druga strone tak samo.
    pzd

  • 12. Data: 2002-05-22 08:33:04
    Od: "Prometeusz" <x...@p...com>

    Użytkownik "krab" <k...@h...pl______.> napisał w wiadomości

    > normalnie - do 1 dnia (zalezy od godziny) czy oczekiales ze stanie sie to
    > online ?

    moze nie online
    ale za kilka godzin minie cala doba
    a pieniazkow nie widac
    "czyli w odwrotna strone bedzie tez tak dlugo" ?

  • 13. Data: 2002-05-22 13:14:11
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > moze nie online
    > ale za kilka godzin minie cala doba
    > a pieniazkow nie widac
    > "czyli w odwrotna strone bedzie tez tak dlugo" ?

    Tak samo :(( Zalezy o ktorej godzinie zleciles przelew ? Najlepiej zlecac na
    I sesje o 5.55 (mB i multi), to wtedy przelew idzie bardzo szybko w obie
    wczesnie zlec przelew :)

    BTW przelewy pomiedzy BRE, a mB/multi tez nie sa on-line :(( Ot taki
    paradoks, choc raz mi sie zdarzylo ze byl po godzinie, ale to pewnie jakas
    anomalia :)
    pzd