  • Data: 2002-06-05 15:35:08
    Temat: Re: przelew do UE - citibank
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi> szukaj wiadomości tego autora

    Z tego co wiem, to musi isc przelewem zagranicznym :(( nie mozna dokonywac w
    citku wplat na konto citka np. finskiego :(( Zapytaj w citku... i przy
    okazji w Nordea www.nordeabank.pl

    > trzy

    Moze lepiej wziac polska karte Citi-Maestro i wtedy wyplaty w bankomatach
    citi za granica sa za free :) Tak samo wyplata VE Nordea w bankomatach grupy
    Nordea za granica. Tyle, ze VE przeliczane przez dolary :(
    Oddzialow citka w finladii jest malo, ja widzialem ostatnio tylko jeden w
    Helsinkach, ale sprawdz. Poza Helsinkami pewnie ciezko.
    Oddzialow/bankomatow Nordea troche bylo - mozesz zob. www.nordea.fi
    Zalezy gdzie jedziesz ? Bo w mniejszych miejscowosciach raczej sa tylko ich
    lokalne banki. Moze zaloz sobie konto w ktorys z nich (np. nordea) i niech
    te przelewy przychodza w euro ?
    pzd