  • 1. Data: 2004-11-12 08:06:40
    Temat: przelew bez danych ososbowych
    Od: "beny" <b...@d...pl>

    hejka
    mam pytanko czy istnieje taka mozliwośc i taki bank
    w ktorym zaloze konto i ktoś może wpłacać i przelewać na nie środki
    nie podając moich danych ososbowych.

    przyklad

    zakladam stronę internetową
    jest tam portal który ma być utrzymywany przez ludzi którzy z niego
    kozystają
    ale koszty utrzymania rosną i należałoby się zacząć na niego skladać

    i jak to zrobić aby umożliwić wplacanie kasy uzytkownikom
    ale nie podając swoich danych osobowych
    oczywiście bank je zna

    pozdrawiam

    beny

  • 2. Data: 2004-11-12 08:59:37
    Temat: Re: przelew bez danych ososbowych
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > i jak to zrobić aby umożliwić wplacanie kasy uzytkownikom
    > ale nie podając swoich danych osobowych

    Cóż, mogą wpłacać na poczcie.

  • 3. Data: 2004-11-12 09:04:05
    Od: "beny" <b...@d...pl>

    > Cóż, mogą wpłacać na poczcie.

    :)
    moze nie dokladnie sie wyrazilem
    chodzi mi o przekazanie kasy na moje
    konto bez podawania danych moich ??

  • 4. Data: 2004-11-12 09:12:50
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    beny

    > i jak to zrobić aby umożliwić wplacanie kasy uzytkownikom
    > ale nie podając swoich danych osobowych
    > oczywiście bank je zna

    podaj fałszywe nazwisko
    np.

    "wpłat należy dokonywać na konto

    Beny
    51114020040000300207119083
    tytuł wpłaty: WWW"

    trainer

  • 5. Data: 2004-11-12 09:19:25
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik beny napisał:

    > i jak to zrobić aby umożliwić wplacanie kasy uzytkownikom
    > ale nie podając swoich danych osobowych
    > oczywiście bank je zna

    Wazne, zeby numer konta sie zgadzal. Adres, imie + nazwisko moga byc
    fikcyjne.

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    mithos(at)op.No.More.Spam.polska

  • 6. Data: 2004-11-12 11:57:51
    Od: "Tomasz" <a...@T...net>

    > Wazne, zeby numer konta sie zgadzal. Adres, imie + nazwisko moga byc
    > fikcyjne.

    wiekszosc przelewow idzie po numerze konta a nie po danych, bez przesady nie
    mamy lat 80 tych ;)
    ale np. w przypadku wplaty w oddziale danego banku na konto wlasnie owego
    banku, pracownicy moga sprawdzic podczas wpisywania przelewu/wplaty czy dane
    sie zgadzaja :) i odrazu mowia wplacajacemu ze sie dane nie zgadzaja, takze
    roznie to moze byc :)

    mialem takie przypadki w przypadku wplaty w PKO BP na inteligo, kiedy klient
    pomylil dane, a Pani w okienku powiedziala ze sie nie zgadzaja:) zdziwilem
    sie naprawde,

    ale przelewy z innch bankow i przelewy z kont internetowych dojda bez
    problemu, nawet jak beda dane Dalajalmy ;)

  • 7. Data: 2004-11-12 12:02:15
    Od: "Witold Tomaszewski" <d...@w...spam>

    W artykule: <news:cn28fi$skn$1@news.dialog.net.pl>, niejaki(a): Tomasz z
    adresu <a...@T...net> napisał(a):

    [...]
    > mialem takie przypadki w przypadku wplaty w PKO BP na inteligo, kiedy
    > klient pomylil dane, a Pani w okienku powiedziala ze sie nie zgadzaja:)
    > zdziwilem sie naprawde,

    Hmm... To jest jakieś sposób na oszustów z allegro - wpłacać pieniądze
    bezpośrednio w banku i liczyć na to, że zostaniemy poinformowani o różnicach
    w danych adresata.

    --
    Witold Tomaszewski
    WWW.TELEPOLIS.PL >> telekomunikacja jak na dłoni

  • 8. Data: 2004-11-12 13:22:24
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <u...@u...net>

    "Witold Tomaszewski" <d...@w...spam> wrote in message
    > Hmm... To jest jakieś sposób na oszustów z allegro - wpłacać pieniądze
    > bezpośrednio w banku i liczyć na to, że zostaniemy poinformowani o
    różnicach
    > w danych adresata.

    Tylko, ze oni zwykle maja konta w mBanku.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    GG 1213856

  • 9. Data: 2004-11-12 15:08:41
    Od: "BAH" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Witold Tomaszewski" <d...@w...spam> napisał w wiadomości
    > Hmm... To jest jakieś sposób na oszustów z allegro - wpłacać pieniądze
    > bezpośrednio w banku i liczyć na to, że zostaniemy poinformowani o
    > różnicach w danych adresata.

    Lepiej jak "oszust" z Alegro
    ma konto w mBanku i przeleje 1 gr na nasze konto.
    Wtedy teoretycznie mamy jego dane a przynajmniej
    właściciela konta na które wpłacamy. ;-)

    czy my jemu 1 gr
    On nam 1 gr
    My jemu kwote należną

    BAH

  • 10. Data: 2004-11-12 15:18:38
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    BAH wrote

    > Lepiej jak "oszust" z Alegro
    > ma konto w mBanku i przeleje 1 gr na nasze konto.
    > Wtedy teoretycznie mamy jego dane a przynajmniej
    > właściciela konta na które wpłacamy. ;-)

    gorzej jak założył konto na skan dowodu osobistego "trochę" przerobiony w
    fotoszopie

    trainer