  • 1. Data: 2004-12-15 08:22:16
    Temat: prowizja w BPH
    Od: "aga_agnieszka" <a...@p...onet.pl>

    Wziełam kredyt na mieszknanie w BPH na kwote 144 tyś. BAnk chce od tego
    prowizje w wysokości ok 2750 zł. Czy to dużo ?? Wydaje mi się że to spora
    kwota Czy można u nich negocjowac ta prowizje. A także czy można z kredytyu
    tego co bank daje wziąść zapłacic prowizje. Bo troche zostałam wprowadzona w
    błąd Myślałam (Indyk myślał....) że biorąc większą kwote niż cena
    mieszkania prowizje można zapłacić z kredytu. I niestety nie mam kasy na
    prowizje bo wszystkie oszczędności poszły na wpłate własna ?? Prosze o
    doradę co zrobić z tym "fantem"

  • 2. Data: 2004-12-15 08:58:18
    Temat: Re: prowizja w BPH
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    aga_agnieszka z adresu: <a...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > kredytu. I niestety nie mam kasy na prowizje bo wszystkie
    > oszczędności poszły na wpłate własna ?? Prosze o doradę co zrobić z

    2 lata temu wypłacali od razu kwotę kredytu pomniejszoną o prowizję. Tak
    więc powinni Ci wypłacić 141250 PLN. 1,9 % to spora prowizja i można było
    próbować negocjacji przy tak dużym kredycie ale jeżeli już podpisałaś umowę
    to za późno na negocjacje.

    Piotr Hołda
    f o t o . m a s z y n a . p l - http://foto.maszyna.pl

  • 3. Data: 2004-12-15 09:03:51
    Od: Dudus <t...@w...plUSUN>

    Dnia 2004-12-15 09:22, Użytkownik aga_agnieszka napisał:
    > Wziełam kredyt na mieszknanie w BPH na kwote 144 tyś. BAnk chce od tego
    > prowizje w wysokości ok 2750 zł. Czy to dużo ?? Wydaje mi się że to spora
    > kwota Czy można u nich negocjowac ta prowizje.

    Przy tak wysokim kredycie to chyba mozna negocjowac, ale nie wiem czy
    juz nie za pozno, bo napisalas ze wzielas kredyt.. czyli umowe
    podpisalas ? To wtedy po fakcie.

> [...]
    > mieszkania prowizje można zapłacić z kredytu. I niestety nie mam kasy na
    > prowizje bo wszystkie oszczędności poszły na wpłate własna ?? Prosze o

    Mozna wrzucic prowizje do kredytu, sam tak mialem, wpłata własna gotówka
    a prowizja w kredycie.. tylko o takich sprawach trzeba rozmawiac z
    bankiem na poczatku.. jesli juz masz umowe to nie wiem jakie masz szanse
    z zmiane. pewnie male. W ostatecznosci kredyt gotowkowy ci zostaje.

  • 4. Data: 2004-12-15 09:08:16
    Od: "aga_agnieszka" <a...@p...onet.pl>

    chodzi o to że bank przyznał kredyt ale umowe jeszcze nie podpisałam Więc
    będe probować z nimi negocjować coś bo ta prowizja to lekka przesada Jak w
    systemie argentyńskim trzeba coś wpłacić żeby dostać

  • 5. Data: 2004-12-15 09:27:36
    Od: Dudus <t...@w...plUSUN>

    Dnia 2004-12-15 10:08, Użytkownik aga_agnieszka napisał:

    > chodzi o to że bank przyznał kredyt ale umowe jeszcze nie podpisałam Więc
    > będe probować z nimi negocjować coś bo ta prowizja to lekka przesada Jak w
    > systemie argentyńskim trzeba coś wpłacić żeby dostać

    No ja mialem ponizej 100tys kredyt wiec nie mialem mozliwosci
    negocjacji, ale przy takiej kwocie masz szanse. Kredyt przyznany to juz
    daleko ale fakt masz jeszcze mozliwosc zmiany.

  • 6. Data: 2004-12-15 09:32:00
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    aga_agnieszka z adresu: <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > chodzi o to że bank przyznał kredyt ale umowe jeszcze nie podpisałam

    No to jeszcze nie wzięłaś kredytu i możesz nawet zacząć od nowa rozmowę lub
    podziękować, jeżeli Ci warunki nie będą odpowiadać. A swoją drogą to chyba
    byłaś niezbyt rzetelnie poinformowana o warunkach kredytu, skoro Cię
    zaskoczyła ta prowizja.

  • 7. Data: 2004-12-15 13:19:56
    Od: e...@v...pl

> [...]
    > doradę co zrobić z tym "fantem"
    >
    > jestem zla na BPH dlatego powiem tak, BPH negocjuje z Klientem prowizje od
    0,5% do 2,5% od kwotz kredytu. ja przy twoim poziomie kredytu dawalam klientom
    0,5%

  • 8. Data: 2004-12-15 17:33:11
    Od: "Darek" <0...@p...onet.pl>

    Użytkownik "aga_agnieszka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mieszkania prowizje można zapłacić z kredytu. I niestety nie mam kasy na
    > prowizje bo wszystkie oszczędności poszły na wpłate własna ?? Prosze o

    Można wiedzieć w którym Oddziale?

    Darek

  • 9. Data: 2004-12-15 23:43:33
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "aga_agnieszka" <a...@p...onet.pl> writes:

    > chodzi o to że bank przyznał kredyt ale umowe jeszcze nie podpisałam Więc
    > będe probować z nimi negocjować coś bo ta prowizja to lekka przesada Jak w
    > systemie argentyńskim trzeba coś wpłacić żeby dostać

    Jesli tak jest to to w istocie jest system argentynski.

    Ale domyslam sie ze bank sobie sam moze prowizje potracic.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 10. Data: 2004-12-16 07:35:08
    Od: "aga_agnieszka" <a...@p...onet.pl>