  • 1. Data: 2002-04-09 10:54:09
    Temat: prosze o rade :)
    Od: "Jakub Zak" <c...@p...onet.pl>

    czesc jestem tu poraz pierwszy znalazlem ta grupe rozgladajac sie za
    bankiem. Na wstepie witam wszystkich:) Mam takie pytanko. Dotychczas mialem
    konto w PeKao SA, ale planuje zmiany na inny - internetowy. I tu powstaje
    pytanie - jaki Waszym zdaniem bedzie najlepszy??? moje miesieczne wplaty na
    konto to ok 800pln (jestem studentem). Uwage moja zwrocil MBank - co Wy na
    to??? jak jest z wpaltami gotowki ? jakie prowizje. I jak sprawuja sie karty
    bo do tej pory mam Maestro i chodzi bez zazuow :) prosze o wszelkie rady i
    sugestie - pozdrawiam

    Jakub Zak

  • 2. Data: 2002-04-09 11:35:13
    Temat: Re: prosze o rade :)
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Jakub Zak" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    karty
    > bo do tej pory mam Maestro i chodzi bez zazuow :) prosze o wszelkie rady i

    Najwazniejsza sprawa jest okreslenia potrzeb. Zadajesz pytanie zbyt ogolne.
    Wiesz - jak z komputerem. Czasami sie pytam: a do czego ma byc ten komputer?
    No wie Pan, do wszystkiego. :-)))

    Dla jednego jest wazny procent - wiec wybierze sobie LGnet. Inny chce miec
    dobra karte - wybierze Inteligo. Ktos inny woli miec marmur - Lukas polecam
    itp. Nie ma optymalnego konta, sensowniej jest wybrac sobie takie, jakie
    odpowiada Twoim potrzebom. A juz NAJlepiej zalozyc wszystkie. W wiekszosci
    prowadzenie jest za darmo, wiec z czasem sam sie przekonasz, ktore sie
    sprawdzilo - reszte zamkniesz lub zostawisz z saldem 0zl.

    pzdr

  • 3. Data: 2002-04-09 11:55:24
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    Jakub Zak <c...@p...onet.pl> wrote:
    > konto to ok 800pln (jestem studentem). Uwage moja zwrocil MBank - co Wy na
    > to??? jak jest z wpaltami gotowki ? jakie prowizje.

    Takie, jakie ustali sobie bank/poczta gdzie wpłacasz.

    >I jak sprawuja sie karty
    > bo do tej pory mam Maestro i chodzi bez zazuow :)

    Żadnych zazuow nie stwierdziłem.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 4. Data: 2002-04-09 12:25:11
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Ja polecam mlodeszego brata Multibank - kosztuje 2 zeta, a jednak ma duzo
    wieksza funkcjionalnosc

  • 5. Data: 2002-04-09 13:43:42
    Od: "Wojtek Mierzejewski" <m...@p...onet.pl>

    a jednak ma duzo
    > wieksza funkcjionalnosc
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Czesc
    co masz tutaj na mysli?

    --
    Pozdrowienia
    ____________________

  • 6. Data: 2002-04-09 15:24:05
    Od: "Jakub Zak" <c...@p...onet.pl>

    podoba mi sie mozliwosc wplacenia gotwki w punkice - bez prowizji oraz
    mozliwosc debetu - jednak odsetki sa o wiele mniejsze nic w MBanku-u :((

  • 7. Data: 2002-04-09 16:06:02
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    > podoba mi sie mozliwosc wplacenia gotwki w punkice - bez prowizji oraz
    > mozliwosc debetu - jednak odsetki sa o wiele mniejsze nic w MBanku-u :((

    I zdaje sie, ze daja karte wypukla - niekoniecznie za 250zl rocznie.

  • 8. Data: 2002-04-10 07:53:22
    Od: Piotr Zawadzki <p...@s...pl>

    94.002
    --------------

    Cześć!

    Zostaw konto w Pekao dla: _wpłaty_ gotówki, płacenia kartą, dla
    przelewów, których _musisz_ mieć potwierdzenie na papierze i, co
    najważniejsze, dla _wypłaty_ z bankomatów.
    Natomiast dla trzymania kwoty większej niż 300zł i dla dokonywania
    przelewów nie wymagających papierowego potwierdzenia załóż konto w
    mBanku bądź Inteligo (wona wola, nie widzę większej różnicy). Uwaga:
    strony www mBanku nie obsługują zbyt dobrze Opery (ale to cię chyba
    nie zrazi, bo, zdaje się, używasz prawomyślnego IE).

    Jakub Zak wklepał swoimi pracowitymi paluszkami:

    Z poważaniem
    Piotr Zawadzki
    http://irss.and.pl
    GG2993226

    --
    Już samo zdrowie jest zwycięstwem

  • 9. Data: 2002-04-10 08:37:14
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Piotr Zawadzki" <p...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Zostaw konto w Pekao dla: _wpłaty_ gotówki, płacenia kartą, dla
    > przelewów, których _musisz_ mieć potwierdzenie na papierze i, co
    > najważniejsze, dla _wypłaty_ z bankomatów.

    Jesli bedzie na nim trzymal 300zl to nie bardzo to ma sens. Wez pod uwage,
    ze prowadzenie konta jest dosc drogie w PEKAO, a do tego wszystkie karty
    obowiazkowo ubezpieczone. Moze sie okazac, ze z tych 300zl 100 odda na
    prowizje.

    pzdr

  • 10. Data: 2002-04-10 09:12:39
    Od: "Jakub Zak" <c...@p...onet.pl>

    no 100 to nie :)))
    dzieki za rade ale chyba zrobie podobnie jak Pan pisal jednak zaloze konto w
    multibanku i mbanku :)

    Jakub Zak