  • 1. Data: 2005-10-11 22:11:17
    Temat: problem..
    Od: "Damian" <d...@o...pl>

    Witam mam konto w mbanku i potrzebuję pewne dane.. minaowicie jakiś numer
    BIC, IBAN, nr kierunkowy banku .. nie wiem skąd takie info wziąć :]

  • 2. Data: 2005-10-11 22:59:36
    Temat: Re: problem..
    Od: Miernik <m...@f...org>

    Damian <d...@o...pl> wrote:
    > Witam mam konto w mbanku i potrzebuj? pewne dane.. minaowicie jaki?
    > numer BIC, IBAN, nr kierunkowy banku .. nie wiem sk?d takie info wzi?ae

    1. Otwórz przeglądarkę WWW
    2. Wpisz www.google.com
    3. W okno search wpisz: BIC site:mbank.com.pl
    4. Wejdź w pierwszy link, a nawet w samym streszczeniu na Google widać.

  • 3. Data: 2005-10-11 23:03:58
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Damian napisał(a):
    > Witam mam konto w mbanku i potrzebuję pewne dane.. minaowicie jakiś numer
    > BIC, IBAN, nr kierunkowy banku .. nie wiem skąd takie info wziąć :]

    znasz adres strony www mbanku? Tam jest takie okienko po lewej
    stronie... Podpisane "szukaj"

    M.

  • 4. Data: 2005-10-12 15:23:29
    Od: Kamil <-...@c...org>

    Damian napisał(a):
    > Witam mam konto w mbanku i potrzebuję pewne dane.. minaowicie jakiś numer
    > BIC, IBAN, nr kierunkowy banku .. nie wiem skąd takie info wziąć :]

    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/pytania/faq.html?
    28,1#438

    --
    k.