  • Data: 2005-05-20 18:16:08
    Temat: Re: [press] "Rzeczpospolita" - ranking kart kredytowych
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Glenn wrote:

    > I jak na razie żadnej ze swoich "tez" nie obroniłeś - ani tej, że kartami
    > kredytowymi się szpanuje, ani tej że KK nie służy do zaciągania kredytu. Co
    > zaś do "kultury posługiwania się KK", to dzięki za porcję rozrywki. Dla mnie
    > EOT.

    Proszę bardzo.
    Jeżeli będziesz w posiadaniu karty, która daje ci prawo wstępu do
    premiere lub bussiness longue na lotniskach i możesz wypożyczyć limuzynę
    na samą kartę bez żadnego innego zabezpieczenia to chętnie wrócę z tobą
    do rozmowy na temt umiejętności posługiwania się kartami kredytowmi.
    Chwilowo po za umiejśtnością naśmiewania się z innych żadnej innej
    wiedzy nie zaprezantowałaś.