  • 1. Data: 2002-06-11 18:08:26
    Temat: poczta
    Od: Piotr <p...@N...wp.pl>

    Wpłaty do mbanku i Inteligo (osobna bajka jak przekonać babę z okienka,
    że taki bank istnieje - jej wywala że nie ma i koniec) a przelewy w
    granicach 8-10 dni.

  • 2. Data: 2002-06-11 18:13:03
    Temat: Re: poczta
    Od: Piotr <p...@N...wp.pl>

    Oczywiście miało być odpowiedzią kilka postów w górę.

  • 3. Data: 2002-06-11 22:32:31
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > Wpłaty do mbanku i Inteligo (osobna bajka jak przekonać babę z okienka,
    > że taki bank istnieje - jej wywala że nie ma i koniec) a przelewy w
    > granicach 8-10 dni.

    Mi sie zdarzylo wplacac na poczcie chyba raz i nie bylo najmniejszych
    problemow - pieniadze doszly po jakichs 4-5 dniach. Inna sprawa, ze
    wlasciwie to takie banki faktycznie nie istnieja ale o ile BRE SA WBE
    jeszcze potrafie napisac tak BGB w pelnym brzmieniu nijak :-))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl