  • 1. Data: 2006-02-10 15:56:43
    Temat: płatności online
    Od: chrabcio <s...@t...pl>

    Witam,

    Chcielibyśmy w firmie wprowadzić dla szkolonych ludków możliwość
    płacenia za szkolenia online. Klient wybiera sobie szkolenie i:

    kto oferuje platnosci z konta klienta (w zaleznosci jakie ma mbank,
    intyeligo i takie) tak aby:

    w zaleznosci od kursu platnosc byla dokonywana na inne konto dodatkowo w
    innych bankach,

    resumując - definiujemy numer konta bankowego dla danego kursu, klient
    wybiera platnosc online i jjest przekierowywany do swojego konta i placi
    (przy zalozeniu ze jego bank pozwala)

    czy tez sie myle i jest to podobnie na prowizji jak w przypadku KK??

    Poradzcie prosze..

    Maciej

  • 2. Data: 2006-02-11 08:03:59
    Temat: Re: płatności online
    Od: "krab" <k...@k...pl____>

    Użytkownik "chrabcio" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > intyeligo i takie) tak aby:
    > w zaleznosci od kursu platnosc byla dokonywana na inne konto dodatkowo w

    mysle, ze chodzi ci o allpay itp serwisy

  • 3. Data: 2006-02-14 09:16:41
    Od: Agata_26 <a...@g...pl>

    krab napisał(a):

    > mysle, ze chodzi ci o allpay itp serwisy

    Dokładnie, sama korzystam z allpay.pl, więc z czystym sumieniem mogę
    polecić. Akceptują transakcje kartami, transferami, przelewami, a także
    w innych walutach, nie ma opłat abonamentowych, ani wysokich opłat
    startowych (10 zł brutto, nie jest majątkiem).

    --
    Pozdrawiam,
    Agata