  • 11. Data: 2002-07-31 12:40:42
    Temat: Re: platnosci kartami - male kwoty
    Od: "Leonard Szczepanski" <p...@p...gazeta.pl>

    > Hej !
    > W zasadzie nie powinno byc ograniczenia, ale jak stoje w kolejce w Geancie
    > czy innym superku i 5 osob placi kartami przede mna kwoty po 10 zl to rece
    > opadaja :-(
    > SG

    Witam!
    Wiesz maja do tego pelne prawo w koncu po to stworzono karty. Niestety
    kwestia podejrzewam ze lacz itd. ze tak dlugo trwa autoryzacja.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2002-07-31 20:44:22
    Od: Andrzej Nowak <a...@a...net>

    W HIT na Ursynowie jest wywieszka, że kartami płacimy powyżej 50 zł :).

  • 13. Data: 2002-08-01 00:28:19
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > W HIT na Ursynowie jest wywieszka, że kartami płacimy powyżej 50 zł :).

    Ale sie nie stosuja do tego ;)

  • 14. Data: 2002-08-01 16:32:24
    Od: <m...@p...onet.pl>

    A ja nie mogłem zapłacić VE mBanku w Empiku za gazetę, która kosztowała 2
    złote ... Czy ograniczenia do minimalnego zakupu daje bank czy sklep?

  • 15. Data: 2002-08-01 17:04:02
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > A ja nie mogłem zapłacić VE mBanku w Empiku za gazetę, która kosztowała 2
    > złote ... Czy ograniczenia do minimalnego zakupu daje bank czy sklep?

    He he he - wymysl kierownika pewnie - Empik (Geant Krakow) - Wyborcza za
    1,20 ;-) platnosc AmEx em bez oporow ;-)

    --
    JaKi

  • 16. Data: 2002-08-02 14:38:24
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Jarosław Popiel wrote:

    > Użytkownik <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > >
    > He he he - wymysl kierownika pewnie - Empik (Geant Krakow) - Wyborcza za
    > 1,20 ;-) platnosc AmEx em bez oporow ;-)

    Albo POS Pekao (min 2,01 PLN) albo BZWBK (min 5 lub 5,01 PLN)

    pzdr

    Tomek

  • 17. Data: 2002-08-04 22:17:36
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Albo POS Pekao (min 2,01 PLN) albo BZWBK (min 5 lub 5,01 PLN)
    A jak jest z POS`ami PolCard`u i eService??

    > pzdr
    >
    > Tomek
    > --

    Pozdrawiam
    Michał Witkowski.

  • 18. Data: 2002-08-04 22:20:11
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    TNIJ POSTY !!!

    Pzd Travis

    --
    Sebastian Grabowski
    Tel. 503 155 127

  • 19. Data: 2002-08-05 07:37:22
    Od: Tomasz Staszewski <t...@p...fm>

    "Michał Witkowski" wrote:

    > A jak jest z POS`ami PolCard`u i eService??

    Polcard ma min 1,00 lub 1,01 PLN, a eService nie testowałem (ktoś tu się
    kiedyś chwalił transakcją na 0,10 PLN).

    pzdr

    Tomek

  • 20. Data: 2002-08-05 15:28:03
    Od: "Marcin I." <b...@a...pl>

    Tajemniczy(a) "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> wystukał(a) na
    klawiaturze parę literek w wiadomości news:3D4A9178.4565F2D@poczta.fm...

    > Albo POS Pekao (min 2,01 PLN)

    Chyba 2,25, ale nie wazne ostatnio cos sie im poje***o bo terminal sie laczy
    3 razy az wreszcie "WAN PKO" to tak na marginesie