  • 81. Data: 2009-04-19 12:13:50
    Temat: Re: platne hasla w mBanku :(
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 19 kwiecień 2009 08:18
    (autor Valdi.Pavlack
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <gseeqh$7f2$2@news.interia.pl>):

    > Jak Ty się na coś uprzesz... Dla mnie może nie być nawet żadnej.

    A dla mnie potrzebne jest więcej. Ja na swoje pieniądze ciężko pracuję.

    > No to zacznij grać w Multilotka za duże stawki - zostaniesz milionerem,
    > podobnie jak teraz jesteś śmiesznym maniakiem zabezpieczeń.

    śmieszny to jesteś ty. Choć bardziej żałosny.

    > Nie obraź się ale Ty chyba jakieś fiksacje masz. W latach młodzieńczej
    > głupoty sam to przerabiałem ze znajomymi jak za bardzo pozwoliliśmy sobie
    > z pewnymi używkami w postaci płynnej lub stałej.

    Tak, to widać po obecnym stanie pozostałości mózgu.

    PLONK. Nie lubię się kopać z koniem.

    --
    Tristan

  • 82. Data: 2009-04-19 15:55:47
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Tristan" news:gsf3k4$p9$1@news.interia.pl

    > PLONK. Nie lubię się kopać z koniem.

    W końcu! Podjąłeś dwie dobre decyzje.

  • 83. Data: 2009-04-19 21:24:12
    Od: "darkblue" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto> napisał w wiadomości
    > Od 01.06.2009 hasla na papierku beda platne (ktos wie ile ?) :(
    > Trzeba bedzie pod koniec maja zamowic zestawik 4 sztuk :)
    >
    > Fantom

    malo tego. dzis probowalem zmienic opcje dotyczaca wysylania materialow
    marketingowych przez podmioty z grupy BRE Banku. i co? i nie akceptuje moich
    hasel z listy hasel jednorazowych, aczkolwiek mam jeszcze 3 pelne listy.
    dostaje taki komunikat:
    EFT0804: Potwierdzenie tej operacji jest możliwe tylko przy pomocy haseł
    smsowych. Aby aktywować usługę przejdź do sekcji Hasła jednorazowe i SMS lub
    skontaktuj się z operatorem mLinii.

    nie pozostawiaja nam wyboru. nie zdziwie sie jak w godzinie zero zablokuja
    wszystkim listy hasel jednorazowych. czy to nie wprowadzanie niedozwolonych
    zapisow do obowiazujacych umow? mozna to pod to podciagnac? ja nie musze
    miec komorki przeciez!

  • 84. Data: 2009-04-20 07:03:42
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "darkblue" news:gsg4ps$ues$1@news2.ipartners.pl

    [ciach]

    Podobne cyrki występują w przypadku modyfikacji np. swoich danych
    kontaktowych. Nie dokonasz zmiany e-maila przy użyciu hasła z papierowej
    listy - tylko SMS.

  • 85. Data: 2009-04-20 07:33:54
    Od: Marx <M...@n...com>

    A nie prosciej dodac ptaszka przy zlecaniu przelewu " autoryzacja
    SMS/papierowa lista hasel"?
    Marx

  • 86. Data: 2009-04-20 07:36:07
    Od: Marx <M...@n...com>

    Valdi.Pavlack pisze:
> [...]
    >
    > Podobne cyrki występują w przypadku modyfikacji np. swoich danych
    > kontaktowych. Nie dokonasz zmiany e-maila przy użyciu hasła z papierowej

    to samo bylo w ING Banku. Moze to ten sam idiota z marketingu, tylko do
    innego banku sie przeniosl?
    Ja bym skladal reklamacje - nigdzie w umowie nie ma obowiazku posiadania
    telefonu
    Marx

  • 87. Data: 2009-04-20 08:35:00
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > 2. odblokować klawę - 2 sek
    > 3. Poczekać za SMSa - ciągnie się to w nieskończoność - 3 sek
    > 4. Uruchomić SMS - 2 sek
    > 5. Przewinąć długaśnego SMS-a do końca i wypatrzeć ten cholerny kod - 2sek
    > 6. Wklepać o 30% dłuższy kod (w stos do listy) patrząc na mniej czytelny
    > wyświetlacz komórki (w stos do listy) - 3 sek
    > Łaczny czas wklepania kodu z SmSa przekracza u mnie wszelkie do przyjęcia
    > standardy :)
    > Powiem krótko, od bodajże 9 lat pierwszy raz tak naprawdę mBank mnie
    > wkurzył ;) Trzeba będzie stworzyć www przeciwko mbankowi w tej sprawie :D

    Nic ująć, ale jeszcze trochę można dodać.
    7. SMS trzeba jeszcze usunąć
    8. Wyciszenie dzwonków w telefonie na czas zlecania przelewów
    (Przelewy często wykonuję gdy inni domownicy już śpią,
    a nie mam zamiaru ich budzić)

  • 88. Data: 2009-04-20 11:41:39
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-04-20 09:36, Marx wrote:

    > to samo bylo w ING Banku. Moze to ten sam idiota z marketingu, tylko do
    > innego banku sie przeniosl?
    > Ja bym skladal reklamacje - nigdzie w umowie nie ma obowiazku posiadania
    > telefonu

    To zależy jak na to patrzeć :-)
    O tym, że mBank najwyraźniej chciałby objąć rolę Chucka Norrisa i
    decydować o wszystkim, łącznie z tym kiedy jest południe, świadczy
    też inny numer:

    Chciałem zdefiniować pełnomocnictwo dla indywidualnego eMaxPlusa,
    nb. dla współwłaściciela ekonta. Podałem wszystkie identyfikacyjne
    dane osobowe, łącznie z numerem telefonu (po co im to ?), jakie
    tylko mLinek chciał (tak jak to było przy trzech innych
    eMaxplusach). I co ? Zażądano ode mnie podania adresu mailowego
    pełnomocnika, a gdy odmówiłem - odmówiono zdefiniowania
    pełnomocnika. Poprosiłem o uzasadnienie zmuszania mnie do podawania
    informacji *za* pełnomocnika i usłyszałem: paragraf 15, a po moim
    wybuchu śmiechu: paragraf 13 Regulaminu.

    Onże mówi:
    "§ 13.
    1. Dla udzielenia pełnomocnictwa niezbędne jest ustalenie tozsamosci
    pełnomocnika. W tym celu mBank ma prawo zazadac dokumentów
    tozsamosci potwierdzajacych prawdziwosc danych osobowych pełnomocnika.
    2. mBank ma prawo odmowy przyjecia pełnomocnictwa w razie powziecia
    watpliwosci co do prawidłowosci jego udzielenia, w tym
    autentycznosci podpisu Posiadacza rachunku."

    Więc złożyłem reklamację - z żądaniem odpowiedzi na piśmie - i oto
    po czasie niezadługim dostałem maila (!) z takim oto tekstem:

    "Szanowny Panie,

    w nawiązaniu do reklamacji numer [...] złożonej w dniu [...]
    uprzejmie informuję, iż proces ustanowienia pełnomocnictwa do
    rachunku pozostaje w zgodzie z Regulaminem otwierania i prowadzenia
    rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych i oszczędnościowych w mBanku:

    § 13. [...tu cytat który już podałem...]

    Podanie adresu e-mail podnosi bezpieczeństwo procesu. Dzięki temu
    osoba ustanawiana pełnomocnikiem otrzymuje informację zwrotną z
    aktualną informacją dotyczącą procesowanych wniosków.
    [...tu nicnieznaczące wyrazy uprzejmości...]"

    Niezłe, co ?

    witrak()

  • 89. Data: 2009-04-20 12:42:34
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 19 Apr 2009 00:03:12 +0200, w <gsdiml$co6$1@inews.gazeta.pl>, "zlotowinfo"
    <u...@g...pl> napisał(-a):

    > bo to chory pomysł, przejęte konto pozwoli na utworzenie listy haseł

    A już było, że do wygenerowania listy będzie potrzebna poprzednia lista.
    Zawsze ktoś nie doczyta :)

  • 90. Data: 2009-04-20 16:29:56
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "r...@k...pl" <r...@k...pl> writes:

    > A już było, że do wygenerowania listy będzie potrzebna poprzednia lista.

    Bez znaczenia, nie chodzi o to, co jest potrzebne do wygenerowania listy
    (obecnie nic nie jest potrzebne, generuja sie np. same), tylko o to, kto
    bedzie mial dostep do hasel (albo raczej tych PINow), i jak to bedzie
    zapewnione.
    --
    Krzysztof Halasa