    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: placene rachunkow przez internet
    Date: Wed, 24 Oct 2007 08:27:10 +0200

    Robert Wicik wrote:

    > Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    > wiadomości news:fflhld$19v$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    > Ja mam zdefiniowane przelewy i nie chce mi się co miesiąc wpisywać nru
    > faktury.
    > Za to mam w tytule wpisany nr klienta.

    Też tak mam. TPSA wymyśliło sobie niedopłatę. I teraz muszę prześledzić
    wszystkie wpłaty na ich konto, porównać z fakturami (+ kilka faktur
    korygujących) za jakieś 2 lata.

    A jakbym wpisywał bardziej zaawansowany tytuł płatności, to wystarczyłoby
    znaleźć tą jedną jedyną wpłatę której jakoś nie zaksięgowali.

    p. m.