  • 11. Data: 2004-08-21 09:38:20
    Temat: Re: oprocentowanie w eurobanku
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    TomekD napisal/a:
    > 2) lokata 10-dniowa 4.6% odnawiana 3-krotnie - zysk netto 30.35 zł

    oczywiście że tak, masz rację, źle przepisałem

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 12. Data: 2004-08-21 14:51:17
    Od: Tomasz Kalinowski <k...@k...gliwice.pl>

    a od poniedziałku 4,75 % :) i Haloślšski za darmoche :)

    Wiadomość napisana przez: JaKi:

  • 13. Data: 2004-08-21 14:56:47
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kalinowski" <k...@k...gliwice.pl> napisał w wiadomości
    > a od poniedziałku 4,75 % :) i Halośląski za darmoche :)

    ING szykuje niezle uderzenie w celu sciagniecia depozytow z rynku ;-)

    --
    JaKi

  • 14. Data: 2004-08-21 15:16:07
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Tomasz Kalinowski napisał(a):

    > i Haloślšski za darmoche :)

    Nie może być !! :-)

  • 15. Data: 2004-08-21 15:34:03
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJTO.info> napisał
    w wiadomości news:cg7ov9$ab3$1@news.elsat.net.pl...

    > Nie może być !! :-)

    ING jest jako jedyny ktory ostatnio przyciaga tak wielka promocja darmowych
    produktow. Inne banki idą w przeciwną stronę i dokładają dodatkowe opłaty.

    --
    JaKi

  • 16. Data: 2004-08-21 17:03:01
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    > OK, powinienem zaznaczyć ze chcialbym wyciagnac jak najwiecej z 10.000 PLN
    > jestem sklonny zamrozic kase na miesiac.

    A może by tak siedząc wygodnie przed monitorem założyć sobie (póki co
    darmowe) konto w VW Bank Direct ?
    Potem założyć PlusLokatę na 30 dni przy 4.85% minimum 5k PLN ?
    Jak się lokata skończy można wypłacić bez opłat kartą (uwaga stały limit
    wypłat gotówkowych) z dowolnego bankomatu. Albo darmowo przelać do innego
    banku całą kwotę.
    Może są banki oferujące o 0.15% więcej na 30 dni. Ale 0.15% daje rocznie
    przy 10k PLN kwotę 15 PLN brutto. Pewnie więcej trzeba będzie wydać na
    opłaty za prowadzenie tam konta, zelówki do butów i walerianę przy spacerku
    z 10k w kieszeni na widok wolno jadącego czarnego BMW ze sportowcami w
    środku.
    Co poddaję pod rozwagę...

    TomekD

  • 17. Data: 2004-08-22 15:02:21
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik JaKi
    <jarek_popieljakchceszcoswyslacusun@jakchceszcoswysl
    acusungazeta.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:cg7q1h$kun$...@i...gazeta.pl...

    > ING jest jako jedyny ktory ostatnio przyciaga tak wielka promocja
    darmowych
    > produktow. Inne banki idą w przeciwną stronę i dokładają dodatkowe opłaty.

    On ma okres dowalania opłat za wszystko za sobą. Oby.