    From: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: opłaty za "darmowy" srebrny sezam BPH
    Date: Sun, 17 Jul 2005 14:25:32 +0200
    Sender: d...@p...onet.pl@zagorze.smstv.pl

    > To nie zawsze działa w tym akurat banku. Przykładowo. Opłaty od
    > nieużywana kart zostały jak pamiętam wprowadzone "tajnym" okólnikiem, do

    Jakies bzdury piszesz albo Ci bzdury naopowiadano.
    Ceny znajdują się w cenniku (TOiP) i tyle. Nigdy w BPH ceny nie były
    ustalane "tajnym" okólnikiem

    > którego dostęp mieli nawet nie wszyscy pracownicy. Przez dłuższy czas

    Jak ktoś nie chce mieć dostępu to go nie będzie miał.
    [cut]

    > Kilka razy zdarzyło mi się również, że TOiP wystawiona w banku nie
    > obejmuje ostatnich zmian. Ba, nawet nie można się aktualnej doprosić w

    Czy mam podać linka do taryfy na stronie banku Czy tez sobie znajdziesz.
    Zawsze służę pomocą. BTW na dysku mam kilka TOiP banków.

    Darek