  • 1. Data: 2010-03-15 21:08:07
    Temat: odmowa wydania KK w Polbanku
    Od: "darek" <b...@h...pl>

    Witam,
    Naczytwaszy się na tejże grupie wielu raczej pozytywnych rzeczy o KK
    Polbanku i ja zapragnałem mieć takową.
    Udałem sie więc do oddziału, zaniosłem co trzeba, podpisałem co należy i
    mimo porażki niekompetencji Pań w oddziale ( ale bardzo bardzo miłych)
    cierpliwie poczekałem dni kilka na odpowiedź banku.
    Zadzwoniła Pani i powiedziała "figa z makiem". Zapytałem: dlaczego?. Nie
    udzielamy takiej informacji ale niech pan poczeka, coś sprawdzę...Po
    dłuższej chwili "ma Pan bardzo dobrą historię w BIK'u, dobrą zdolność
    kredytowaą itp ale niestety korzysta Pan aktywnie ze zbyt wielu produktów
    kredytowych. Dokładnie z 5 a my stosujemy się do ostatnich zaleceń KNF który
    takie zalecenia podał.
    Hmm, tak korzystam, mam 2 inne karty KK, 2 limity kredytowe w rachunku i
    końcówkę kredytu mieszkaniowego.
    Piszę o tym bo w żaden sposób mnie to nie martwi ale zastanawia i trochę
    śmieszy. Chcialbym wiedzieć, czy w podejście Polbanku to norma, czy te
    warunki to część rekomendacji "T" KNF czy czegoś starszego.

    darek

  • 2. Data: 2010-03-16 00:32:14
    Temat: Re: odmowa wydania KK w Polbanku
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-03-15 22:08, darek pisze:
> [...]
    > śmieszy. Chcialbym wiedzieć, czy w podejście Polbanku to norma, czy te
    > warunki to część rekomendacji "T" KNF czy czegoś starszego.

    Jakbyś brał jakiś kredyt w tym Banku to kartę by Ci wtrynili czy byś
    chciał czy nie :-(

    --
    animka

  • 3. Data: 2010-03-16 00:53:23
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości grup

    > Jakbyś brał jakiś kredyt w tym Banku to kartę by Ci wtrynili czy byś
    > chciał czy nie :-(

    No ale kredytu nie weźmie, bo korzysta ze zbyt wielu produktów kredytowych.

  • 4. Data: 2010-03-16 01:48:01
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-03-16 01:53, MarekZ pisze:
    > Użytkownik "Animka"<a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości grup

    > No ale kredytu nie weźmie, bo korzysta ze zbyt wielu produktów kredytowych.

    Pamiętaj, że doradcy kredytowi mają duże prowizje od "załatwienia"
    klienta, więc staną na głowie, żeby ten kredyt przyznać i dodatkowo
    wtrynić kartę kredytową.

    --
    animka

  • 5. Data: 2010-03-16 06:21:09
    Od: "darek" <b...@h...pl>

    Użytkownik "MarekZ" napisał:
    > No ale kredytu nie weźmie, bo korzysta ze zbyt wielu produktów
    > kredytowych.

    No własnie. Planowałem w niedalekiej przyszłości samochodowy :-)
    Swoją drogą to zdarzenie ma swoje dobre strony, jeśli inne banki równie
    "solidnie" podejdą do wytycznych to świadomi być musimy że musimy spełnić
    dodatkowe wymagania, których wcześnie nie braliśmy pod uwagę.

    Swoją drogą to i tak dziwne zachowanie. U konkurencji usłyszałbym "proszę
    zamknąć jedeą z użytkowanych już KK a my z przyjemnością wręczymy Panu
    naszą...ale pewnie jestem z jeszcze innych względów klientem "nie takim"...

    darek

  • 6. Data: 2010-03-16 06:41:38
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 16 Mar, 07:21, "darek" <b...@h...pl> wrote:

> [...]
    > naszą...ale pewnie jestem z jeszcze innych względów klientem "nie takim"...

    Nie moga ci tego zagwarantowac.
    Zbyt poodzieleane sa od siebie sprzedaz i kontrolling, zeby
    uzgodnienia sprzedazy zawsze byly brane pod uwage.

    ja kiedys przenosilem do nich KK i w koncu zamiast przeniesc musialem
    po prostu wyrobic nowa, a stara zamknac sobie niezaleznei od tego
    (byla bez transakcji, niekorzystalem). Przy prznoszeniu mialem inne
    parametry na dopuszczalny limit kredytowy (zbyt niski dla mnie) niz
    przy zakladaniu nowej.. Bylo to nie do przeskoczenia, nie dawalo sie
    po prostu zwiekszyc limitu na przenoszonej karcie (byl z automatu
    dostosowywany do limitu przenoszonego z karta).

  • 7. Data: 2010-03-16 06:41:57
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    W dniu 2010-03-16 07:21, darek pisze:

> [...]
    > naszą...ale pewnie jestem z jeszcze innych względów klientem "nie takim"...

    Ja bym stawiał na brak refleksu miłej pani. Z moich doświadczeń obsługa
    w Polbanku jest sympatyczna ale niezbyt kompetentna. Obsługa mojej
    placówki potrzebuje 2 wizyt do zmiany jednego z limitów transakcyjnych i
    twierdzi, że w Polbanku nie ma i nigdy nie było kart debetowych.

    Sebastian

  • 8. Data: 2010-03-16 06:44:07
    Od: "Ebolek" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "darek" <b...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mimo porażki niekompetencji Pań w oddziale ( ale bardzo bardzo miłych)
    > cierpliwie poczekałem dni kilka na odpowiedź banku.

    Do mnie też zadzwoniła, że nie i nie chciała podać powodów. Chciałem Kartę
    Era, bo mam telefon Era na kartę. Nie miałem nigdy żadnych kredytów i
    długów, a na ich koncie oszczędnościowym kilkanaście tys. zł. Nie było mnie
    w BIK. Teraz nie mam u nich nic, a z ERY zrezygnowałem. Może powodem była
    Tak Tak?

  • 9. Data: 2010-03-16 07:21:39
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > naszą...ale pewnie jestem z jeszcze innych względów klientem "nie takim"...

    mogłeś zapytać czy jeżeli zamkniesz którąś z kk lub limitu w KO to
    ichniejszą kk dostaniesz; poza tym punkt dla banku, że udzielił info
    dalczego kk nie przyznał

    korzystam (chyba zbyt aktywnie) z kk aliora, poszedlem do placówki, aby
    pogadac o podwyższeniu limitu i.......NIE, BO NIE "wewn. procedury nie
    pozwalaja na podwyzszenie panskiego limitu na kk" i koniec tematu ;-(

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2010-03-16 07:34:37
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 16 Mar, 08:21, RobertS <b...@x...pl> wrote:

> [...]
    > pogadac o podwyższeniu limitu i.......NIE, BO NIE "wewn. procedury nie
    > pozwalaja na podwyzszenie panskiego limitu na kk" i koniec tematu ;-(

    "takich klientow co splacaja w GP nam nie potrzeba" :)