  • 11. Data: 2005-04-01 16:01:10
    Temat: Re: odbity przelew - jakie mogą być przyczyny?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński said the following On 2005-04-01 17:43:
    > Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:
    [...]

    > Puszcze w poniedzialek i sprawdzimy :)

    ja puściłem wczoraj. Odbiło.

    KJ

  • 12. Data: 2005-04-01 16:39:48
    Od: "Andrzej Zacharewicz" <n...@n...pl>

    "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> wrote in message

    > Eee, coś mi nie pasuje
    >
    > Zawsze robiłem przelew do pekao w złotówkach i zawsze pekao samo
    > przeliczało na USD po własnym kursie.

    może troche OT, ale mam karte VC dolarową w Pekao i robie przelew w PLN
    (niezależnie z jakiego banku) i zawsze dochodzi. zawsze na 2 dzień (tzn.
    przelew I sesją w poniedziałek, a wpłata pojawia się w środe).

  • 13. Data: 2005-04-01 20:28:49
    Od: "Zbyszek" <z...@n...spam>

    napisał w wiadomości news:d2jjcq$cno$1@news.onet.pl...

    > mogli zmienic - w BZ WBK tez sie dawalo :)

    imho strasznie głupie ograniczenie, które zmniejsza zysk banku (na
    przewalutowaniu).

  • 14. Data: 2005-04-02 07:22:40
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Zbyszek <z...@n...spam> wrote:
    > imho strasznie głupie ograniczenie, które zmniejsza zysk banku (na
    > przewalutowaniu).

    W BZ WBK przestraszyli sie jakis tam prawnych kwestii

    Zadbaj o swoje pieniądze!