  • 1. Data: 2010-06-15 10:54:27
    Temat: od kiedy pierwsze niepoprawne haslo do mbanku blokuje kanał?
    Od: "m7marek" <m7marek@interia__.pl>

    od kiedy pierwsze niepoprawne haslo (caps lock) do mbanku blokuje kanał?

    zawsze były 3 proby.

  • 2. Data: 2010-06-15 11:00:28
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 15 Jun 2010 12:54:27 +0200, m7marek napisał(a):

    > od kiedy pierwsze niepoprawne haslo (caps lock) do mbanku blokuje kanał?
    >
    > zawsze były 3 proby.

    Jeśli dobrze pamiętam, to oprócz 3 prób pod rząd, jest jeszcze 50 prób w
    dowolnym czasie od ostatniej zmiany hasła.

  • 3. Data: 2010-06-15 15:51:42
    Od: Paweł Hadam <hmpawel.@.gmail.com>

    W dniu 2010-06-15 13:00, jureq pisze:

    > Jeśli dobrze pamiętam, to oprócz 3 prób pod rząd, jest jeszcze 50 prób w
    > dowolnym czasie od ostatniej zmiany hasła.

    Mnie się też kiedyś blokada zdarzyła po pojedynczym błędzie. A odkąd mam
    konto, to może z pięć razy w sumie się pomyliłem...

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 4. Data: 2010-06-15 16:55:53
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Paweł Hadam" <hmpawel.@.gmail.com> napisał w wiadomości

    > Mnie się też kiedyś blokada zdarzyła po pojedynczym błędzie. A odkąd mam
    > konto, to może z pięć razy w sumie się pomyliłem...

    MOze ktos inny pomylil sie 2 razy przy wpisaniu loginu.... a moze celowo to
    zrobil :).

    MK

  • 5. Data: 2010-06-15 16:59:13
    Od: Imka <s...@g...pl>

    In <news:hv87if$3en$2@news.onet.pl> Paweł Hadam typed:

    > Mnie się też kiedyś blokada zdarzyła po pojedynczym błędzie. A odkąd mam
    > konto, to może z pięć razy w sumie się pomyliłem...

    Ale nie wiesz, ile razy ktoś się pomylił wpisując swoje ID klienta i
    przez pomyłkę podając Twoje - ja się złapałam na tym, że stosunkowo
    często udaje mi się wpisać inny ID i pewnie komuś krwi przez to mogłam
    napsuć ;->

    Ale swoją drogą gdybym była pewna, że ja się pomyliłam tylko z pięć
    razy, to pewnie bym kołatała na partyline...

    --
    Imka

  • 6. Data: 2010-06-16 05:26:42
    Od: Młotkowy <n...@...co.pl>

    W dniu 2010-06-15 18:59, Imka pisze:

    Czy Ty jesteś "tą" Imką, która cieszy się zasłużonym autorytetem na
    a.p.allegro? (nie chce mi się szukać i porównywać nagłówków postów)
    Powitać z szacunkiem! :)

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Młotkowy

  • 7. Data: 2010-06-16 10:44:21
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik jureq napisał:

    > Jeśli dobrze pamiętam, to oprócz 3 prób pod rząd, jest jeszcze 50 prób w
    > dowolnym czasie od ostatniej zmiany hasła.

    oprócz tego jest chyba ograniczenie czasowe hasła (prawdopodobnie 2
    lata, trzeba sprawdzić w regulaminie, albo zapytać na party)

  • 8. Data: 2010-06-16 10:59:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    cyklista pisze:

    > oprócz tego jest chyba ograniczenie czasowe hasła (prawdopodobnie 2
    > lata, trzeba sprawdzić w regulaminie, albo zapytać na party)

    Na pewno nie ma, jeśli jest, to z pewnością nie przez 2 lata, ani
    przez 3.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2010-06-16 11:25:43
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik Liwiusz napisał:

    > Na pewno nie ma, jeśli jest, to z pewnością nie przez 2 lata, ani przez 3.

    Sprawdziłem, masz rację, nie ma terminu ważności hasła

    tylko:dostep jest blokowany jeżeli 3 razy wpisze sie blednie haslo
    podrzad lub 50 razy ogolnie

    ps. 2 lata mi się wzięły pewnie stąd, ze po takim czasie uzbierało mi
    się te 50 ogólnych złych wpisań :-)