  • 1. Data: 2004-11-19 22:10:52
    Temat: numer konta ZUS
    Od: "Tommy" <b...@y...com>

    Witam

    z ilu cyfr sklada sie numer konta ZUS (chodzi o przelewy do ZUS)

  • 2. Data: 2004-11-19 22:16:32
    Temat: Re: numer konta ZUS
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-11-19 23:10, kiedy Tommy napisał(a) co
    następuje:
    > Witam
    >
    > z ilu cyfr sklada sie numer konta ZUS (chodzi o przelewy do ZUS)

    "Ogólnopolski nr konta dla ZUS:
    NBP O/O Warszawa 101010102326 - 139*
    * -ostatni człon numeru konta należy rozwinąć dodając myślnik oraz:
    51 - należności z tytuły składek na ubezpieczenia społeczne
    52 - należności z tytuły składek na ubezpieczenia zdrowotne
    53 - należności z tytuły składek na Fundusz Pracy (FP) i Fundusz
    Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych (FGŚP)"

    Pierwsze co mi wyszło z googla, którego polecam, jak najbardziej
    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk: ****
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?" ****

  • 3. Data: 2004-11-19 22:48:41
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisal(a):

> [...]
    > Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych (FGŚP)"
    >
    > Pierwsze co mi wyszło z googla, którego polecam, jak najbardziej

    O tak, świetna porada, podałeś koledze numery rachunków, na które chyba
    żaden bank nie zrealizuje przelewu obecnie. ;)

    www.zus.gov.pl - tam jest wszystko.
    --
    Samotnik
    www.samotnik.pl - czartery jachtów na Morzu Śródziemnym

  • 4. Data: 2004-11-19 22:50:32
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych (FGŚP)"
    >
    > Pierwsze co mi wyszło z googla, którego polecam, jak najbardziej

    ojojoj, Waćpan nie nadąża za teraźniejszością ;-(

    83 1010 1023 0000 2613 9510 0000
    78 1010 1023 0000 2613 9520 0000
    73 1010 1023 0000 2613 9530 0000

  • 5. Data: 2004-11-19 23:00:57
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-11-19 23:50, kiedy S.T. napisał(a) co
    następuje:

    > ojojoj, Waćpan nie nadąża za teraźniejszością ;-(
    >
    > 83 1010 1023 0000 2613 9510 0000
    > 78 1010 1023 0000 2613 9520 0000
    > 73 1010 1023 0000 2613 9530 0000

    Zdaje się że za wesolutki dzisiaj jestem i się mnie niezrozumiałe żarty
    trzymają. Chciałem zasugerować googla i troszkę pożartować, a wyszedłem
    na zacofańca i głuptaka. Zapewne słusznie. Przepraszam i przyrzekam poprawę

  • 6. Data: 2004-11-19 23:03:51
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-11-19 23:48, kiedy Samotnik napisał(a) co
    następuje:

    > O tak, świetna porada, podałeś koledze numery rachunków, na które chyba
    > żaden bank nie zrealizuje przelewu obecnie. ;)
    >
    > www.zus.gov.pl - tam jest wszystko.
    Masz rację, oczywiście, ale pytanie (przypomnę - ile jest cyfr w numerze
    konta) wydało mi się zabawne. Chciałem żartem odpowiedzieć. Żart
    nieudany - przepraszam i słuszne wyrzuty przyjmuję.

  • 7. Data: 2004-11-20 06:18:35
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Sat, 20 Nov 2004 00:03:51 +0100,
    osoba podpisana: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>
    napisała:
    [..]
    > Masz rację, oczywiście, ale pytanie (przypomnę - ile jest cyfr w numerze
    > konta) wydało mi się zabawne. Chciałem żartem odpowiedzieć. Żart
    > nieudany - przepraszam i słuszne wyrzuty przyjmuję.
    Ja po prostu odpowiedziałbym, że 26 :-)

    KJ

    Remember: Silly is a state of Mind, Stupid is a way of Life.
    -- Dave Butler

  • 8. Data: 2004-11-20 08:56:02
    Od: "Tommy" <b...@y...com>

    ok zgadza sie 26