  • 1. Data: 2008-06-16 12:47:35
    Temat: [ING] nowa funkcjonalność od dziś
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    w mailu wewn. chwalą się, że:
    "Uprzejmie informujemy, że w systemie ING BankOnLine z dniem
    16 czerwca 2008r. zostaną udostępnione nowe funkcjonalności:
    baza odbiorców, zmiana danych użytkownika, ulubione zakładki,
    rachunek domyślny, wyszukiwarka przelewów wzorcowych.
    Dodatkowo, na stronie do logowania do systemu, będzie
    możliwość wyboru wersji językowej systemu (Polski/Angielski)."

    Na razie nic nie widzę nowego - może dlatego, że nie zmieniłem
    nadal sposobu autoryzacji ;-)
    *** blad ***

  • 2. Data: 2008-06-16 13:04:32
    Temat: Re: nowa funkcjonalność od dziś
    Od: radian <a...@g...com>

    On 16 Cze, 14:47, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:
    > Na razie nic nie widzę nowego - może dlatego, że nie zmieniłem
    > nadal sposobu autoryzacji ;-)
    > *** blad ***

    Wejdz w ustawienia (na gorze strony) - tam wszystko jest.

  • 3. Data: 2008-06-16 14:04:54
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "radian"

    > Wejdz w ustawienia (na gorze strony) - tam wszystko jest.

    faktycznie - jest, ale poblokowane wszystko od "danych użytkownika" do
    "zmiany hasła dostępu"
    Te 7 punktów menu uzależnili jednak od nowej metody autoryzacji
    *** blad ***

  • 4. Data: 2008-06-16 15:38:16
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    blad napisał(a):
    > Te 7 punktów menu uzależnili jednak od nowej metody autoryzacji

    W sensie od braku autoryzacji ? :)

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2008-06-17 07:14:55
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Mithos"

    > W sensie od braku autoryzacji ? :)

    jeśli ktoś nie przeszedł na autoryzację SMS-ami (niektórych transakcji)
    to te punkty są dla niego nieczynne. Podstawia się ekran zachęcający
    do zmiany metody autoryzacji transakcji
    *** blad ***

  • 6. Data: 2008-06-17 07:56:36
    Od: "corner" <c...@w...pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał w wiadomości

    > jeśli ktoś nie przeszedł na autoryzację SMS-ami (niektórych transakcji)
    > to te punkty są dla niego nieczynne. Podstawia się ekran zachęcający
    > do zmiany metody autoryzacji transakcji

    Ciekawe jak później będą nas "zachęcać" do przejścia na autoryzację sms ;-).

  • 7. Data: 2008-06-17 15:19:10
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 17 Jun 2008 09:56:36 +0200, corner wrote:

    > Ciekawe jak później będą nas "zachęcać" do przejścia na autoryzację sms ;-).

    Proponuję odrzucać przelewy przychodzące ;-)

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 8. Data: 2008-06-17 21:23:41
    Od: MHCMega <m...@p...wp.blebleble.pl>

    Marcin Mokrzycki pisze:

    > Proponuję odrzucać przelewy przychodzące ;-)

    Pewnie po włożeniu karty do bankomatu będą wysyłali PIN SMSem:)