eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankino w końcu zadzwonił wnuczek › Re: no w końcu zadzwonił wnuczek
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED.nat.piap.pl!not-for-mail
    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: no w końcu zadzwonił wnuczek
    Date: Mon, 22 Apr 2024 21:45:13 +0200
    Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
    Message-ID: <m...@i...localdomain>
    References: <X...@1...0.0.1>
    <alpine.LNX.2.11.2404171949230.6369@ProBook-SW>
    <10lj3e6uymqu8$.b92jv90k6rn1.dlg@40tude.net>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: news.icm.edu.pl; posting-host="nat.piap.pl:195.187.100.13";
    logging-data="2935034"; mail-complaints-to="u...@n...icm.edu.pl"
    Cancel-Lock: sha1:hFc+apNA6U3yzrHzpiXtNTKbjbU=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:670930
    [ ukryj nagłówki ]

    "J.F" <j...@p...onet.pl> writes:

    > Już sie nie obrażają. Jedni zapytani, cos z danych osobowych powiedzą,
    > ostanio jeden niepytany zaczął "urodził sie pan 1 marca ... którrego
    > roku?".

    To bez sensu - jaka jest szansa, że ktoś, odbierający telefon, nie wie
    w którym roku urodził się właściciel telefonu? I nie potrafi z dużym
    prawdopodobieństwem zgadnąć?

    To nie budka telefoniczna, tylko osobisty telefon klienta.
    --
    Krzysztof Hałasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1