  • Data: 2002-09-29 11:17:02
    Temat: Re: [multi] - KK i inne
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
    news:an6laj$7l3$1@news.onet.pl...

    > Takie warunki stosuje na razie TYLKO citek :((

    AFAIK rowniez Raiffeisen i w pewnym stopniu BZWBK. Citi faktycznie ma
    najlepiej rozwiniety system sprzedazy, pewnie stad te ponad 300 tys.
    sprzedanych kart.

    > Tylko, ze klient ktory zarabia 800zl chyba nie ma szans na splate kk !!!
    > Fakt, ze bedzie ciagle zadluzony, ale czy bank kiedykolwiek odzyska te
    > pieniadze ?

    Jesli jest to osoba ktora nie zarabia duzo, ale potrafi korzystac z karty,
    czyli nie zadluza sie nadmiernie i splaca zobowiazania. Takiego klienta
    warto miec. Oczywiscie, ze lepszy jest taki ktory zarabia kilka razy wiecej,
    ale jest szansa ze ten tez bedzie mial w przyszlosci wyzsze dochody. Jesli
    do klienta nie trzeba dokladac to warto go utrzymac.
    Uwazam, ze 800PLN to bardzo maly dochod i dlatego pisalem o wysoko
    ustawionej poprzeczce. Nie sadze zeby ktorykolwiek bank zdecydowal sie wydac
    karte osobie zarabiajacej mniej. Slyszalem o kartach wydawanych przy
    dochodach rzedu 1000PLN netto, ale 800 mnie zaskoczylo ;).

    Maciej