eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimstop.pl › Re: mstop.pl
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Baloo" <b...@o...eu>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mstop.pl
    Date: Fri, 23 Jan 2009 16:24:12 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 27
    Message-ID: <glcnf3$2ou$1@news.onet.pl>
    References: <6dbc9imubfn$.1gymv2i4uyq7t$.dlg@40tude.net>
    <gl7nrr$ht3$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <gl7thk$gne$1@inews.gazeta.pl>
    <6puycusmkm5m$.dlg@oldfield.org.pl> <glahs9$sqj$2@news.interia.pl>
    <14vu3s41ejhjz$.dlg@oldfield.org.pl> <glc566$17a$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <rl9i2be5rqe1$.dlg@oldfield.org.pl> <glchbc$g1u$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <k3gfuidc4n9x$.dlg@oldfield.org.pl> <glcl7j$kei$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <1r8ydmtarq0y7$.dlg@oldfield.org.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-7-56.gdynia.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1232724259 2846 81.190.7.56 (23 Jan 2009 15:24:19 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 23 Jan 2009 15:24:19 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <1r8ydmtarq0y7$.dlg@oldfield.org.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:471084
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> napisał w
    wiadomości news:1r8ydmtarq0y7

    > No to czemu kredytobiorcy nie przeniosą kredytu do innego banku?

    Może dlatego, że sama operacja przeniesienia jest kompletnie nieopłacalna?
    Bank A ma złe warunki, bank B ma znakomite warunki. Kredytobiorca A mógłby
    się przenieść do B, ale te przenosiny w ogólnym rozrachunku być może dadzą
    warunki gorsze niż w banku A, bo bank A ma tak skonstruowaną umowę, że
    całkowita spłata kredytu zupełnie się nie opłaca.
    To tylko przykład.
    Tak samo, jakbyś chciał się przenieść z drogiego operatora komórkowego do
    innego, tańszego, ale w trakcie trwania umowy. Możesz to zrobić, ale
    zabulisz takie kary umowne, że Ci się to w zupełności nie opłaci.

    > I jeszcze może mają dokładać do klientów?

    Nie, ale z punktu widzenia etyki biznesu (etyki, bo prawnie wszystko jest w
    porządku) nie powinny ich rżnąć do bólu, tylko dlatego, że klient został
    zagnany w kozi róg nie z własnej winy. Tak, oczywiście, w biznesie nie ma
    sentymentów, ale to działa też w drugą stronę. Zadowolony klient
    przyprowadzi 10 kolejnych (znajomych), niezadowolony tyleż samo zabierze i
    będzie miał w nosie dobre samopoczucie banku. Poza tym nie od dziś sprawdza
    się przysłowie, że chytry dwa razy traci. I myślę, że prędzej czy później
    taki los spotka również BRE.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1