  • 1. Data: 2008-04-30 09:42:53
    Temat: molestuja mnie banki telefonicznie
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Ostatnio dostalem jakies 5 telefonow z roznych bankow i probuja mi cos dac,
    sprzedac itp.. Zastrzeglem u operatora nawet, zeby nie podawal mojego nr tel
    i nie oferował mi takich atrakcji. i mimo to znow mialem taki telefon. Skad
    oni biora moj nr telefonu kom. nazwisko itd ? Jak ostatnio taki jeden
    dzwonil to zapomnialem go o to zapytac. Ktos chyba sprzedal moje dane ?
    Tez tak macie ?

  • 2. Data: 2008-04-30 09:44:49
    Temat: Re: molestuja mnie banki telefonicznie
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > biora moj nr telefonu kom. nazwisko itd ? Jak ostatnio taki jeden dzwonil to
    > zapomnialem go o to zapytac. Ktos chyba sprzedal moje dane ?

    nie, tylko jeden, za to regularnie co miesiąc:

    citi i fantastyczna pożyczka specjalnie dla mnie czyli specjalnego klienta
    specjalne 20000 na specjalnych warunkach i ze specjalnym oprocentowaniem.

  • 3. Data: 2008-04-30 09:53:51
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 30 Kwi, 11:44, "Konrad N>S>" <n...@o...pl> wrote:

    > citi i fantastyczna pożyczka specjalnie dla mnie czyli specjalnego klienta
    > specjalne 20000 na specjalnych warunkach i ze specjalnym oprocentowaniem.

    A ja lubie jak do mnie dzwonia.
    Zmieniam temat na "zaznaczcie , ze chce podwyzszenie limitu na KK" i
    konsekwentnie podtrzymuje ten nurt rozmowy - sami szybko koncza
    dyskusje, gdy "zbijam" ich argumenty na niemoznosc powyzszego przez
    dzwoniacego, twierdzac "przeciez to jeden bank, napewno pan moze"..

  • 4. Data: 2008-04-30 09:59:46
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 30 Apr 2008 11:42:53 +0200, "Jacek" <m...@g...pl> wrote:

> [...]
    >oni biora moj nr telefonu kom. nazwisko itd ? Jak ostatnio taki jeden
    >dzwonil to zapomnialem go o to zapytac. Ktos chyba sprzedal moje dane ?

    Nie, nie mamy. A jak ktoś się nawinie, to zaczynam od tych pytań.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 5. Data: 2008-04-30 10:20:02
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    "Jacek" <m...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > telefon. Skad oni biora moj nr telefonu kom. nazwisko itd ? Jak ostatnio
    > taki jeden dzwonil to zapomnialem go o to zapytac. Ktos chyba sprzedal
    Jesli masz DG, to twoje dane sa jawne i kazdy moze sobie tak do ciebie
    zadzwonic.

    pozdr

  • 6. Data: 2008-04-30 10:27:29
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Pierwszy byl mbank. Dziewczynka chciala dac mi KK. Zadalem wiec jedno
    pierwsze pytanie i nie potrafila mi powiedziec jaki jest koszt karty po
    okresie promocji i ile mam np. wydac aby nie zaplacic oplaty rocznej. Wtedy
    podziekowalem jej uprzejmie, bo przeciez jak bede zainteresowany kolejna kk
    to sam sobie takie rzeczy potrafie sprawdzic we wszystkich bankach.

  • 7. Data: 2008-04-30 11:14:56
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    wiadomości news:ongg149su1m3g1nlqrr11tv5bmqtiqrhes@4ax.com...

    > Nie, nie mamy. A jak ktoś się nawinie, to zaczynam od tych pytań.

    No i co ci odpowiadają? Bo mnie kobieta powiedziała, że ona to nic
    nie wie, że dane dostają z jakiegoś innego działu, nie potrafi podać
    żadnych namiarów, nazwisk, nazw działów, ona tu tylko dzwoni, bo
    jej dali taki numer i kazali dzwonić.
    Takie telefony dostawałem na razie tylko z Pekao SA, rzadko, ale
    co ciekawe zawsze krótko po wizycie w jakimkolwiek innym banku
    (założenie konta, kredyt itp).

    Miroo

  • 8. Data: 2008-04-30 11:38:14
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 30 Apr 2008 13:14:56 +0200, "Miroo" <m...@R...o2.pl>
    wrote:

> [...]
    >nie wie, że dane dostają z jakiegoś innego działu, nie potrafi podać
    >żadnych namiarów, nazwisk, nazw działów, ona tu tylko dzwoni, bo

    Świetnie, poprosze w takim razie dane firmy oraz pani imię i nazwisko.
    Do tych działów z których dostaje Pani informacje proszę przekazać
    wiadomośc, że mają 10 minut na skontaktowanie się ze mną i wyjasnienie
    sprawy, po 10 minutach wysyłam zgłoszenie naruszenia zasad
    przetwarzania danych osobowych do GIODO.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 9. Data: 2008-04-30 20:01:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Miroo" fv9ke9$rf4$...@a...news.neostrada.pl

    > Takie telefony dostawałem na razie tylko z Pekao SA, rzadko, ale
    > co ciekawe zawsze krótko po wizycie w jakimkolwiek innym banku
    > (założenie konta, kredyt itp).

    0. Jak krótko? (dzień, tydzień?)
    1. Jakie to były banki?

    Nie wierzę w to, że PeKaO SA ma wtyczki w każdym banku.

    --

  • 10. Data: 2008-04-30 20:03:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jacek" fv9eub$5le$...@i...gazeta.pl

    > Ostatnio dostalem jakies 5 telefonow z roznych bankow i probuja mi cos dac,

    Może warto dogadać się z operatorem i doładowywać konto telefonu rozmowami
    przychodzącymi?

    --