  • 11. Data: 2004-04-22 22:40:52
    Temat: Re: [millenet] Lokata - oprocentowanie do 5,3%
    Od: "Dżony Bigut" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    bielen2k [Ełk] <b...@p...onet.pl> napisał(a):

    > SKOK Rodzina 3 lub 6 miesiecy - 6% - "lokata atrakcyjna"
    >
    > i co łyso Wam? ;)

    jasne. super oferta! mam 1000 tys. i chciałbym tam założyć tę cudowną lokatę.
    ile wyniesie "rzeczywiste" oprocentowanie?

  • 12. Data: 2004-04-22 22:43:04
    Od: "Dżony Bigut" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    =?ISO-8859-2?Q?D=BFony_Bigut?= <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > jasne. super oferta! mam 1000 tys. i chciałbym tam założyć tę cudowną
    lokatę.

    chodzi mi oczywiście o 1 tys. :)

    Pozdrawiam
    Dżony Bigut

  • 13. Data: 2004-04-22 23:06:39
    Od: "Przemkos" <p...@U...pl>

    Użytkownik "Dżony Bigut" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:c69ga8$mmk$1@inews.gazeta.pl...

    > W ojrobanku jest 5.25%

    blad!
    eurokapitalna = 5.30% na rok
    pozdro
    przemek

  • 14. Data: 2004-04-23 04:36:16
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Dżony Bigut" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości
    > lokatę.
    >
    > chodzi mi oczywiście o 1 tys. :)

    to są właśnie te rzędy wielkości dla których warto lub niewarto zwracać
    uwagę na różnice w odsetkach i gdzie one są
    w przypadku skoku - to dla 1ooo nie warto tracic pieniedzy na dojazd, bo to
    sie niezwroci, poniewaz w tym pseudobanku pobierane sa oplaty roczne

  • 15. Data: 2004-04-23 07:00:49
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Tak, Glenn, dalej 5,8 - wpisowe i udziały opłacił parę lat temu mój
    kochany tato
    > :-)

    Eeeee tak to się nie liczy ;-) Nie każdy ma zapobiegliwego tatę z opłaconymi
    składkami w Skoku ;-)

    > To się opłaca ;-))

    Tobie na pewno ;-)

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 16. Data: 2004-04-23 09:06:22
    Od: "bielen2k [Ełk]" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    | w przypadku skoku - to dla 1ooo nie warto tracic pieniedzy na dojazd, bo
    | sie niezwroci, poniewaz w tym pseudobanku pobierane sa oplaty roczne

    nie jest to "pseudobank" tylko kasa

    jakie opłaty roczne?!

    bielen2k

  • 17. Data: 2004-04-23 09:49:30
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "krab" <_...@k...pl> napisał w wiadomości
    > w przypadku skoku - to dla 1ooo nie warto tracic pieniedzy na dojazd, bo
    > sie niezwroci, poniewaz w tym pseudobanku pobierane sa oplaty roczne

    Zgadza się, o ile nie zechcesz korzystać z kredytów. Poza tym, dlaczego
    piszesz pseudobank? Przecież Kasy absolutnie nie uzurpują sobie bycia
    bankami, a i oferta jest zdecydowanie ograniczona.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko