    From: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank- przy logowaniu hasła jednorazowe - zdarzyło si
    Date: Mon, 17 Mar 2008 23:44:11 +0100

    EKRA pisze:
    > No i stało się. System przy logowaniu prosi mnie o podanie 5 nieużywanych
    > haseł jednorazowych. Zadzwoniłam od razu do mlinii.Poinformowano mnie o
    > konieczności przeskanowania komputera przez arcamikroscan 2008 i zablokowano
    > dostep do kanału internetowego.
    > Niestety scan nie pomógł. Problem został ponownie zgłoszony.
    > Czy ktoś był w takiej sytuacji ? Co dalej ?
    > Mlinka każe czekać...

    Start->uruchom->cmd

    Tam:
    ping mbank.com.pl
    ping www.mbank.com.pl

    (jeśli logujesz się przez mbank.pl, to wywal 'com')

    Jakie adresy zwraca wspomniana komenda?
    Powinna zwrócić 193.41.230.73 albo 193.41.230.81. Jeśli są inne adresy,
    to albo masz podstawione jakieś 'lewe' serwery DNS, albo sprawdź plik
    C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts, czy czasem nie ma tam jakiegoś
    odwołania do stron mBanku. Jeśli są - usuń je, zrestartuj komputer,
    wejdź na stronę mBanku (nie loguj się) i sprawdź znowu plik 'hosts', czy
    czasem się znowu jakieś ustrojostwo nie dopisało.

    Nie zaszkodzi zerknąć też, czy nie masz wpisanego jakiegoś serwera
    proxy. w IE sprawdzisz to w Panelu Sterowania -> Opcjach internetowych
    -> Połączeniach -> Ustawieniach sieci lan. Jeśli jest coś tam zaznaczone
    - odznacz wszystko.

    Sprawdź też, jak kolega mówił, inną przeglądarkę - np. Firefox
    (www.firefox.pl) albo Opera.

    --
    k.