  • 11. Data: 2014-05-23 17:51:30
    Temat: Re: mbank - konto mobilne 4%
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WAM" napisał w wiadomości grup
    >Ja osobiscie znam 2 osoby które odeszły z tego powodu. Preferują
    >płacenie gotówką, kartą płacą ale rzadko i wtedy kiedy chcą a nie
    >wtedy gdy bank im każe.

    Przecietny czlowiek nie ma problemow z zaplaceniem 100zl karta.
    Jedne zakupy w supermarkecie, jedno tankowanie samochodu itp.

    J.

  • 12. Data: 2014-05-25 21:02:16
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 23 May 2014 17:51:30 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Przecietny czlowiek nie ma problemow z zaplaceniem 100zl karta.
    >Jedne zakupy w supermarkecie, jedno tankowanie samochodu itp.
    Problemu nie ma, ale nie kazdy chce (przyzwyczajenie do placenia
    gotowka). I za swoje przyzwyczajenia nie kazdy chce placic.

    WAM
    --
    www.wpolskichgorach.pl
    www.spanienamazurach.pl