  • 1. Data: 2002-09-13 14:27:22
    Temat: Re: mbank-euronet :-(
    Od: "Tomek D" <t...@p...onet.pl>

    Hi,
    Wczoraj (12.09.2002) bankomat euronetu nakrmiony kartą do e-konta, poprawnym
    PINem, i kwotą stwierdził że 'transakcja nie może zostać zrealizowana',
    kartę oddał a kwota została zablokowana.
    Czyżby znowu burza nad Budapesztem :-)))
    TomekD

  • 2. Data: 2002-09-14 12:24:06
    Od: "localhost" <m...@w...pl>

    Witam.

    > Wczoraj (12.09.2002) bankomat euronetu nakrmiony kartą do e-konta,
    > poprawnym PINem, i kwotą stwierdził że 'transakcja nie może zostać
    > zrealizowana', kartę oddał a kwota została zablokowana.

    U mnie ta sama sytuacja zdarzyła się w środę (11.09) z tą różnicą, że
    delfin był od emaxa. Po telefonie do euronetu w ciągu godziny
    zadzwonił gościu z mBanku z informacją, że blokada zdjęta :)

    --
    Pozdrawiam.
    m@rkop